BAEB661D Информационни системи в маркетинга
Анотация:
Запознаване на студентите със съвременните компютърни приложения в бизнеса.
Включени са теми по създаване на интернет пазарна система, избор на технология, законови проблеми, маркетингови стратегии в WEB, машини за търсене, онлайн търговия, сравнение на WEB технологии, сигурност в Интернет, плащания през мрежата.
Придобиване на практически умения за работа с компютърни приложения в бизнеса

Преподавател(и):
доц. Венцислав Джамбазов д-р
доц. Ваня Сланчева-Банева д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
Да използват основни механизми на компютърните приложения в бизнеса.
Да използват специфични инструменти в компютърните приложения в бизнеса.
2) могат:
Да прилагат наученото за оценка на съществуващи компютърни приложения в бизнеса.
Да прилагат наученото за създаване на нови компютърни приложения в бизнеса.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
Основни знания в областта на маркетинга.
Елементарна компютърна грамотност.
Елементарна интернет грамотност.
Елементарни познания за класически финансови инструменти.
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Amor Daniel, The E-business (R)evolution, Hewlett-Packard Company, Sams, 2000.
Даниел Амор, Революцията на Е-бизнеса, ИнфоДАР, София, 2000.
Максимална защита, Книга 1, ИнфоДАР, София, 2002.
Максимална защита, Книга 2, ИнфоДАР, София, 2002.
Step by Step - MS Office XP, СофтПрес, София, 2002.
Step by Step - MS FrontPage XP 2002, СофтПрес, София, 2002.
Всичко за MS Office XP Professional, СофтПрес, София, 2002
Средства за оценяване:
ТЕКУЩ КОНТРОЛ:
Тест – 50%
Курсова работа – 50%
или
СЕМЕСТРИАЛЕН ИЗПИТ:
Тест – 50%
Курсова работа – 50%