ADVB569 Проект: Изследване на медийна среда
Анотация:
Изследователският проект цели да покаже способностите на студентите да анализират медийната среда въз основа на лични наблюдения и анализи. Важността на проекта се обуславя от факта, че в днешно време успешните рекламни кампании зависят до голяма степен от средата, в която се реализират.
Целта на проекта е да се изследва медийната среда, като се направят собствени изводи по отношение на медийната реклама в България.

Преподавател(и):
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят
• взаимовръзката между медиите и рекламния процес, както и тяхната подчиненост на маркетинговата политика
2) могат
• да анализират медийната среда в България и на тази база да планират по-успешни рекламни кампании в медиите.
Предварителни изисквания:
Общи познания в областта на маркетинга
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Лекционен курс
Зийман, С., Краят на рекламата, каквато я познаваме
Каменов, К., Увод в мениджмънта на рекламата
Средства за оценяване:
Курсов проект
Дискусия