CASB861 Международна реклама
Анотация:
В рамките на курса се разглежда спецификата при планирането на рекламна кампания, насочена към външните пазари. Курсът разглежда културната и правна среда като съществен елемент от външната среда, който оказва влияние при планирането на кампания извън пределите на вътрешния пазар. Изследват се някои особености при избора на целева аудитория. Специално внимание се обръща на адаптирането на рекламните елементи за нуждите на всеки външен пазар. Курсът проследява и 2 актуални проблема пред българската държава – държавата като рекламодател на външните пазари, както и създаването на глобална българска марка.
Целта на курса е да представи с конкретни примери от практиката разликите между провеждането на рекламна кампания на вътрешния пазар и на външните пазари.

Преподавател(и):
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят
• конкретни проблеми при планирането на кампания на външни пазари
2) могат
• да анализират успешно средата на външните пазари и на тази база да подберат правилните канали и средства за реализиране на рекламна кампания на тях.
Предварителни изисквания:
Общи познания в областта на рекламата.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Мудъл НБУ
Средства за оценяване:
Екипен проект
Презентация и дискусия