CASB761 Копирайтинг и медийни формати
Анотация:
Курсът е предназначен за всеки, който би искал да развие умения за писане с цел продажба или убеждаваща комуникация. Мислите, че копирайтингът не е за Вас? Моля помислете само дали не е добре да можете да намирате подходящите думи следващия път, когато Ви се налага да:
Продавате
Работите за социални каузи
Говорите пред публика
Убеждавате колеги, партньори и посетителите на сайта Ви
Имате нужда да бъдете разбрани и приети
Курсът запознава с различни похвати на рекламна и убеждаваща комуникация чрез текстови платформи. Дава познания и изгражда практически умения за създаването на текстове, подходящи за различни медийни формати. Дискутират се и начини за адаптиране на глобални кампании.

Преподавател(и):
гл. ас. Боян Кутевски д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса:
1) знаят:.
• Теоретичните принципи за създаване на ефективни текстови стратегии в рекламата
• Възможните елементи, които ги съставят
• Особености на различните медийни формати от гледна точка на изисквания към текстовете
2) могат:
• да създадат текстови рекламни концепции
• да анализират съществуващи текстове и да ги подобряват с оглед на по-подходящото им използване в отделните медии
• да създават собствени рекламни текстове във всеки един медиен формат
• да създават, коментират и работят като част от международни екипи, за локализиране на глобални текстови стратегии, изготвяне на конкретни текстове, последващи тестове и финален избор най-подходящите за конкретни медии.
Предварителни изисквания:
• Основни теоретични познания по маркетинг, високо ниво на езикова грамотност /възможно е да се развие допълнително/
• Желание за самостоятелна работа и умения за творческо писане
• Базови умения за работа с компютър
• Възможност за посещаване на целия лекционен курс.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
• The Art of Writing Advertising, McGrow Hill
• Съставяне на Рекламни и PR текстове, Кира Иванова, Асеневци, 2009
• When Cultures Collide, Richard D. Lewis, Nicholas Brealey Publishing, London, 1999
Средства за оценяване:
Самостоятелна работа – 20%
Казус – 20%
Курсова работа – 60%