CASB761 Копирайтинг и медийни формати

Анотация:

Курсът е предназначен за всеки, който би искал да развие умения за писане с цел продажба или убеждаваща комуникация. Мислите, че копирайтингът не е за Вас? Моля помислете само дали не е добре да можете да намирате подходящите думи следващия път, когато Ви се налага да:

Продавате

Работите за социални каузи

Говорите пред публика

Убеждавате колеги, партньори и посетителите на сайта Ви

Имате нужда да бъдете разбрани и приети

Курсът запознава с различни похвати на рекламна и убеждаваща комуникация чрез текстови платформи. Дава познания и изгражда практически умения за създаването на текстове, подходящи за различни медийни формати. Дискутират се и начини за адаптиране на глобални кампании.

прочети още
Рекламен мениджмънт и визуален брандинг

Преподавател(и):

гл. ас. Боян Кутевски  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса:

1) знаят:.

• Теоретичните принципи за създаване на ефективни текстови стратегии в рекламата

• Възможните елементи, които ги съставят

• Особености на различните медийни формати от гледна точка на изисквания към текстовете

2) могат:

• да създадат текстови рекламни концепции

• да анализират съществуващи текстове и да ги подобряват с оглед на по-подходящото им използване в отделните медии

• да създават собствени рекламни текстове във всеки един медиен формат

• да създават, коментират и работят като част от международни екипи, за локализиране на глобални текстови стратегии, изготвяне на конкретни текстове, последващи тестове и финален избор най-подходящите за конкретни медии.


Предварителни изисквания:
• Основни теоретични познания по маркетинг, високо ниво на езикова грамотност /възможно е да се развие допълнително/

• Желание за самостоятелна работа и умения за творческо писане

• Базови умения за работа с компютър

• Възможност за посещаване на целия лекционен курс.



Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

• The Art of Writing Advertising, McGrow Hill

• Съставяне на Рекламни и PR текстове, Кира Иванова, Асеневци, 2009

• When Cultures Collide, Richard D. Lewis, Nicholas Brealey Publishing, London, 1999

Средства за оценяване:

Самостоятелна работа – 20%

Казус – 20%

Курсова работа – 60%