BCRM406D Специализиран курс по английски език

Анотация:

Курсът е във вид на практически занятия и е едносеместриален.

Основната цел на курса е успешното усвояване на изучавания чужд език на необходимото ниво. Тази цел предполага:

ў разширяване и обогатяване на езиковите знания и речевите умения;

ў развиване на лингвистичната и социо-комуникативната компетенции на обучаваните, позволяващи общуване на чужд език в ежедневието, в личния живот и професионалната сфера, при пътуване в страната, където се говори съответния език;

ў усвояване на стратегии за успешна устна и писмена комуникация на чужд език в често срещани ситуации при ежедневно или професионално общуване;

прочети още
Бизнес комуникации - ДО

Преподавател(и):

доц. Мария Нейкова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

граматични, лексикални и синтактични структури, позволяващи на обучаваните да разбират писмена и устна реч и да се изразяват писмено и устно в ситуации от ежедневието, на работното място и в страната, където се говори съответния чужд език;

функционално-комуникативни фрази и изрази, с които дори и без предварителна подготовка могат да комуникират на позната тема от личен характер или свързана с ежедневието и да се справят с повечето възникнали ситуации по време на пътуване в страната, в която се говори английски език.

2) могат:

при слушане да схващат основните посоки на информацията, ако тя е на ясен и стандартен език; да разбират главните идеи във всекидневната реч по познати теми, използвани на работното място, в училище, през свободното време и т.н.


Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:

подходящ резултат от входен тест за определяне на ниво

или

успешно издържан изпит от курс по английски език.



Форми на провеждане:
Дистанционен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Introductions
  2. Selling products
  3. Telephoning
  4. Emails
  5. Letters
  6. Faxes
  7. Types of meetings
  8. Meeting etiquette
  9. Making presentations at a meeting
  10. Negotiations
  11. Customer service
  12. Making travel arrangements
  13. Company culture
  14. Business in different cultures
  15. Global trade

Литература по темите:

Taylor, J. & Zeter, J. Business English. Express Publishing

Средства за оценяване: