BCRM406D Специализиран курс по английски език
Анотация:
Курсът е във вид на практически занятия и е едносеместриален.
Основната цел на курса е успешното усвояване на изучавания чужд език на необходимото ниво. Тази цел предполага:
ў разширяване и обогатяване на езиковите знания и речевите умения;
ў развиване на лингвистичната и социо-комуникативната компетенции на обучаваните, позволяващи общуване на чужд език в ежедневието, в личния живот и професионалната сфера, при пътуване в страната, където се говори съответния език;
ў усвояване на стратегии за успешна устна и писмена комуникация на чужд език в често срещани ситуации при ежедневно или професионално общуване;
Преподавател(и):
доц. Мария Нейкова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
граматични, лексикални и синтактични структури, позволяващи на обучаваните да разбират писмена и устна реч и да се изразяват писмено и устно в ситуации от ежедневието, на работното място и в страната, където се говори съответния чужд език;
функционално-комуникативни фрази и изрази, с които дори и без предварителна подготовка могат да комуникират на позната тема от личен характер или свързана с ежедневието и да се справят с повечето възникнали ситуации по време на пътуване в страната, в която се говори английски език.
2) могат:
при слушане да схващат основните посоки на информацията, ако тя е на ясен и стандартен език; да разбират главните идеи във всекидневната реч по познати теми, използвани на работното място, в училище, през свободното време и т.н.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
подходящ резултат от входен тест за определяне на ниво
или
успешно издържан изпит от курс по английски език.
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Introductions
- Selling products
- Telephoning
- Emails
- Letters
- Faxes
- Types of meetings
- Meeting etiquette
- Making presentations at a meeting
- Negotiations
- Customer service
- Making travel arrangements
- Company culture
- Business in different cultures
- Global trade
Литература по темите:
Taylor, J. & Zeter, J. Business English. Express Publishing
Средства за оценяване: