MBAM033D Проект: Маркетинг

Анотация:

Целта на проекта е студентите да получат необходимите знания за същността и основните принципи на маркетинга и да ги приложат напрактика.

В логическа последователност и обвързаност се изясняват следните основни въпроси: (1)разкриват се съвременните виждания за същността на маркетинга и се представя неговият категориен апарат; (2) изясняват се елементите на маркетинговата обкръжаваща среда и (3) начините на изграждане на маркетингова информационна система; (4) фокусира се потребителското поведение и факторите, които го обуславят; (5) представят се процесите на разработване на целевия пазар на фирмата; (6) задълбочено се изясняват особеностите на елементите на маркетинг микса.

прочети още
Мениджмънт на туристическия бизнес - ДО

Преподавател(и):

доц. Надежда Димова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите проектистуденти:

1)знаят:

Познават съвременните виждания за същността на маркетинга и осъзнават неговата ключова роля в дейността на организациите;

Получават знания за процеса на анализ на обкръжаващата среда, провеждането на маркетингови проучвания и изграждането на маркетингова информационна система, проучване на потребителското поведение и факторите, които го обуславят;

Разбират процеса на разработване на целевия пазар на организацията;

Получават знания за значението и основните характеристики на елементите на маркетинг микса на организацията.

2) могат:

Да използват маркетинговия категориен апарат;

Да прилагат основните маркетингови принципи при решаване на конкретни практически казуси.


Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:

- Основни познания по икономика



Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Проект

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Анализ на съвременните маркетинг стратегии в компаниите

Литература по темите:

Младенова,Г., Н.Димова, Основи на маркетинга, НБУ, 2009

2. Балева, В., колектив, Стокова политика. С., УИ “Стопанство”, 2000.