MBAM033D Проект: Маркетинг
Анотация:
Целта на проекта е студентите да получат необходимите знания за същността и основните принципи на маркетинга и да ги приложат напрактика.
В логическа последователност и обвързаност се изясняват следните основни въпроси: (1)разкриват се съвременните виждания за същността на маркетинга и се представя неговият категориен апарат; (2) изясняват се елементите на маркетинговата обкръжаваща среда и (3) начините на изграждане на маркетингова информационна система; (4) фокусира се потребителското поведение и факторите, които го обуславят; (5) представят се процесите на разработване на целевия пазар на фирмата; (6) задълбочено се изясняват особеностите на елементите на маркетинг микса.

Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите проектистуденти:
1)знаят:
Познават съвременните виждания за същността на маркетинга и осъзнават неговата ключова роля в дейността на организациите;
Получават знания за процеса на анализ на обкръжаващата среда, провеждането на маркетингови проучвания и изграждането на маркетингова информационна система, проучване на потребителското поведение и факторите, които го обуславят;
Разбират процеса на разработване на целевия пазар на организацията;
Получават знания за значението и основните характеристики на елементите на маркетинг микса на организацията.
2) могат:
Да използват маркетинговия категориен апарат;
Да прилагат основните маркетингови принципи при решаване на конкретни практически казуси.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
- Основни познания по икономика
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Анализ на съвременните маркетинг стратегии в компаниите
Литература по темите:
Младенова,Г., Н.Димова, Основи на маркетинга, НБУ, 2009
2. Балева, В., колектив, Стокова политика. С., УИ “Стопанство”, 2000.