ADVM311 Рекламни казуси

Анотация:

Курсът Рекламни казуси е с изцяло практическа насоченост - черпейки опит от сферата на рекламата и комуникацията. Разглеждат и се обсъждат реални кампании и казуси от практиката на български и международен пазар от гледна точка на бизнеса. Покриват се основни елементи от ежедневната работа на един маркетолог – бриф, лансиране на нов продукт, комуникационна платформа, работа с творчески агенции и съвременни подходи за комуникация.

Основната цел на курсът е да свърже знанията и опита на студентите с реални и ефективни казуси от сферата на маркетинга, и да провокира разговор и анализ по различните теми.

В рамките на курса, студентите ще могат да приложат придобитите знания и умения от предходни курсове в програмата, както и от реалната практика в ежедневната им работа.

прочети още
Рекламен мениджмънт и визуален брандинг

Преподавател(и):

доц. Кристиян Постаджиян  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят

• взаимовръзката между бизнеса, ролята на рекламата и маркетинга

2) могат

• да анализират рекламни кампании

• да разбират приноса на рекламата към успеха на организацията


Предварителни изисквания:
-

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

• Byron Sharp, How brands grow Part 1, Oxford University Press, 2010

• Byron Sharp, How bands grow Part 2, Oxford University Press, 2021

• David Robertson, The Power of Little Ideas: A Low-Risk, High Reward Approach to Innovation, Harvard Business Review Press, 2017