ADVM213 Семинар: Рекламни фестивали

Анотация:

Семинарът „Рекламни фестивали” ще разгледа и запознае студентите с някои от най-големите родни и световни рекламни фестивали. Ще бъдат анализирани категориите, в които отделните участници кандидатстват, начините, по които се участва, начините на оценяване.

Семинарът ще привлече гост лектори.

прочети още
Рекламен мениджмънт и визуален брандинг

Преподавател(и):

доц. Даниела Кадийска  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят

• Кога, как и къде една реклама може да кандидатства в рекламен фестивал и кои са най-важните и големи фестивали

2) могат

• Да оценяват успешно реклами, кандидатстващи за рекламни фестивали


Предварителни изисквания:
Няма

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Семинар

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

Базата данни World Advertising Research Center, която може да се ползва както в локалната мрежа на НБУ, така и извън нея. Тя предоставя информация за всички аспекти на маркетинга, медиите и комуникациите. Платформата съдържа 45000 статии, казуси, изследователски доклади, статии, новини и резюмета на английски език. Включва проучвания на пазара, прогнозиране на рекламни разходи, профили на големи марки и задълбочени репортажи за събития в бранша

Предоставена от преподавателите в различни курсове към програмата

Средства за оценяване:

Екипна презентация на фестивал