ADVM111 Семинар: Регулиране, саморегулиране и социална отговорност на рекламата в България

Анотация:

Семинарът ще обърне внимание върху съвременните тенденции за саморегулация в областта на рекламата, които рекламодатели, рекламни агенции и медии следват с оглед защитата на потребителите и спазване нормите на етично конкурентно поведение. Семинарът ще обърне внимание и на някои основни правни регулации в областта на рекламата.

Семинарът ще привлече гост лектори от различни компании и обществени организации, които прилагат и разработват стандарти за правна регулация и саморегулация в областта на рекламата, както и юристи, работещи в областта на медийното и рекламното право.

прочети още
Рекламен мениджмънт и визуален брандинг

Преподавател(и):

доц. Кристиян Постаджиян  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят

• Основни правни регулации в областта на рекламата

• Саморегулационни практики

2) могат

• Да съблюдават регулациите при разработването на рекламна кампания

• Да съобразяват планираните реклами активности с практиката на саморегулация


Предварителни изисквания:
Няма

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Семинар в извън учебно време

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Регулация в рекламата
  2. Саморегулация
  3. Авторско право. Корпоративна социална отговорност.

Литература по темите:

Презентации, качени в Мудъл

Онлайн лекция на доц- Кристиян Постаджиян: https://www.youtube.com/watch?v=wE-FY8_cW80

Уебинар "Дезата и рекламата", доц. Кристиян Постаджиян: https://www.youtube.com/watch?v=Dj37wb5Yf8A&t=10s