ADVM111 Семинар: Регулиране, саморегулиране и социална отговорност на рекламата в България
Анотация:
Семинарът ще обърне внимание върху съвременните тенденции за саморегулация в областта на рекламата, които рекламодатели, рекламни агенции и медии следват с оглед защитата на потребителите и спазване нормите на етично конкурентно поведение. Семинарът ще обърне внимание и на някои основни правни регулации в областта на рекламата.
Семинарът ще привлече гост лектори от различни компании и обществени организации, които прилагат и разработват стандарти за правна регулация и саморегулация в областта на рекламата, както и юристи, работещи в областта на медийното и рекламното право.

Преподавател(и):
доц. Кристиян Постаджиян д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят
• Основни правни регулации в областта на рекламата
• Саморегулационни практики
2) могат
• Да съблюдават регулациите при разработването на рекламна кампания
• Да съобразяват планираните реклами активности с практиката на саморегулация
Предварителни изисквания:
Няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Семинар в извън учебно време
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Регулация в рекламата
- Саморегулация
- Авторско право. Корпоративна социална отговорност.
Литература по темите:
Презентации, качени в Мудъл
Онлайн лекция на доц- Кристиян Постаджиян: https://www.youtube.com/watch?v=wE-FY8_cW80
Уебинар "Дезата и рекламата", доц. Кристиян Постаджиян: https://www.youtube.com/watch?v=Dj37wb5Yf8A&t=10s