BCRM223D Проект: Бизнес предложение, обява, реклама – специализирана терминология

Анотация:

Курсът "Проект: Бизнес предложение, обява, реклама – специализирана терминология" е предназначен за студенти, които искат да развият практически умения и знания в областта на бизнес комуникациите. Основната цел на курса е да предостави на участниците специализирана терминология и техники за създаване на ефективни бизнес предложения, обяви и рекламни материали.

прочети още
Бизнес комуникации - ДО

Преподавател(и):

доц. Надя Маринова  д-р
доц. Ирина Георгиева  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

- Познания за специализираната терминология, използвана в бизнес комуникациите, предложенията, обявите и рекламните материали.

- Умения за изготвяне на ефективни и професионални бизнес предложения, които да убедят потенциалните партньори и клиенти.

- Способности за създаване на ясни, привлекателни и въздействащи обяви, които да привлекат вниманието на целевата аудитория.

- Техники за разработване на креативни и ефективни рекламни текстове, насочени към специфични целеви групи.

- Умения за анализ и оценка на различни видове бизнес предложения, обяви и рекламни материали, с цел идентифициране на техните силни и слаби страни.

- Опит в прилагането на придобитите знания чрез работа върху реални казуси и проекти, както индивидуално, така и в екип.

- Развитие на умения за ясна и убедителна комуникация, както писмена, така и устна, в контекста на бизнес средата.

- Умения за планиране и организация на работата по проекти, включително управление на времето и ресурсите.
Предварителни изисквания:


Форми на провеждане:
Дистанционен

Учебни форми:
Проект

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. ТЕМА 1 Структура на проектитеФайл
  2. ТЕМА 2 Управление на рискаФайл
  3. ТЕМА 3 Обхват
  4. ТЕМА 4 Управление на времето
  5. ТЕМА 5 Управление на разходите
  6. ТЕМА 6 Управление на качеството
  7. TEMA 7 РЕТОРИКА, АРГУМЕНТ и АРГУМЕНТАЦИЯ
  8. TEMA 8 Знаци в комуникацията
  9. TEMA 9 Когнитивно пристрастие
  10. TEMA 10 ФАЛШИВИ НОВИНИ

Литература по темите:

"Писане за успех в бизнеса" – Димитър Панайотов

"Рекламата: теория и практика" – Иван Тодоров