ADVM138 Работилница: Бранд бук
Анотация:
Brand book (често се среща и като “бранд бук”, “насоки на бранда”, “стандарти на бранда” или “стилове за употреба на бранда”) представлява съвкупност от правила, които обясняват как работи всеки един бранд. Тези правила трябва да бъдат достатъчно гъвкави, за да позволяват на дизайнерите да бъдат креативни, но и абсолютно еднозначни, за да може да се запази целостта и стила на бранда. Целостта е ключов фактор при използването на бранда в различни медийни платформи.Когато създаваме нов бранд, изработката на логото е една малка част от целият процес. Бранд книгата събира на едно място цялата идентичност на Вашата марка, графични елементи, типография, цветови модел, стандарти, слоган, идеи и т.н. и т.н. Всеки бранд бук е различен и уникален по свой собствен начин.

Преподавател(и):
гл. ас. Боряна Гигова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Какво представлява Brand book
• Основни елементи на бранда – лого, типография, йерахрхия, тоанланост, брандж персони, идентичности и имидж на бранда
2) могат:
• Да създават Brand book
• Да развиват творчески решения, адаптирани за конкретен бранд
Предварителни изисквания:
Няма.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Практика, практикум
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Brand map.
- Разработване на brand map по бриф.
- Идентичност и имидж на бранда.
- Разработване на идентичност и имидж на бранда.
Литература по темите:
• Armstrong, D (2002), Chief storytelling officer, Armstrong International (David M. Armstrong); First Edition edition
• Karia, A. (2014), TED Talks Storytelling: 23 Storytelling Techniques from the Best TED Talks, AkashKaria.com; 4 edition
• Lambert, J. (2010), Digital Storytelling Cookbook, Digital Diner Press
• Leitman, M (2015), Long Story Short: The Only Storytelling Guide You'll Ever Need, Sasquatch Books
• McKee, R. (2010), Story: Style, Structure, Substance, and the Principles of Screenwriting, HarperCollins e-books; 1 edition
• Miller, E. (1996). Visuals Accompanying Face-to-face Storytelling, Unpublished MA Thesis, New York University. http://www.storytellingandvideoconferencing.com/15.html .
• Truby, J. (2008), The Anatomy of Story: 22 Steps to becoming a master storyteller, Farrar, Straus and Giroux; 1st edition
• Storytelling for brands – because people hate ads. https://www.selcukakyuz.com/