Маркетинг - ДО

Кратко представяне на програмата:

Обучението в програмата през първите две години обхваща: общо образование; обучение по основни научни направления; практически курсове като: Въведение в икономическото мислене, Международна икономика, Стопанска история, Основи на правото, Основи на маркетинга, Бизнес комуникации, Маркетинг, Икономика на търговията и др. През третата и четвъртата година обучението се организира в специализирани курсове към програмата и извънаудиторни учебни форми, които включват практики и стажове. Програмата осигурява възможност за международна студентска мобилност с университети в Италия, Германия, Франция, Швейцария, Русия. Завършилите програмата могат успешно да се реализират професионално като: маркетолози в отдели по маркетинг, търговски звена, отдели за реклама и РR,маркетинг мениджъри, търговски представители, търговски мениджъри и др.

прочети още
Маркетинг - ДО
  • проф. Кристиан Банков, д.н. BAMB702D Брандинг (Brand building & Brand management) I част BAMB801D Брандинг (Brand building & Brand management) IIчаст
  • проф. Райна Николова, д.н. BAMB647D Правни аспекти на маркетинга
  • проф. Сергей Игнатов, д.н. GENB025D Общество, икономика и бизнес
  • проф. Тодор Коларов, д.н. BAEB303D Основи на правото
  • проф. д-р Иван Боевски BAEB424D Управление на знанието в маркетинга BAEB534D Потребителско поведение BAEB862D Международен маркетинг BAEB868D Стратегически маркетинг BAMB020D Зелени бизнес модели в маркетинга BAMB528D Управление на връзките с клиенти /CRM/ BAMB615D Разработване на проект II BAMB701D Маркетингови изследвания I част BAMB703D В2В маркетинг BAMB717D Защита на разработения проект пред жури III BAMB723D Стаж I BAMB802D Маркетингови изследвания II част GENB014D Предприемачество
  • проф. д-р Кристиян Хаджиев BAEB301D Основи на стопанското управление
  • проф. д-р Людмил Георгиев BAEB203D Икономически избор и предприемаческа култура BAEB415D Регионална икономика GENB025D Общество, икономика и бизнес
  • проф. д-р Събина Ракарова BAEB642D Икономика за мениджъри BAMB519D Пазарна организация
  • проф. Момчил Методиев, д.ф.н. GENB095D Съвременният свят
  • доц. д-р Албена Павлова BAEB203D Икономически избор и предприемаческа култура
  • доц. д-р Ваня Сланчева-Банева BAEB640D Бизнес планиране и прогнозиране BAEB661D Информационни системи в маркетинга BAMB822D Семинар: Маркетингово управление на услуга
  • доц. д-р Венцислав Джамбазов BAEB661D Информационни системи в маркетинга BAMB524D Дигитален маркетинг BAMB626D Онлайн търговия
  • доц. д-р Виктор Аврамов GENB025D Общество, икономика и бизнес
  • доц. д-р Димитър Гюдуров GENB095D Съвременният свят
  • доц. д-р Евелина Христова BAMB525D Корпоративната социална отговорност
  • доц. д-р Едуард Маринов BAEB007D Микроикономика BAEB009D Макроикономика BAEB103D Икономическо мислене и пазарна етика BAEB317D Поведенческа икономика BAEB642D Икономика за мениджъри BAEB868D Стратегически маркетинг
  • доц. д-р Емил Калчев BAMB715D Семинар: Обработка и визуализация на икономически данни
  • доц. д-р Ирена Николова BAEB316D Икономика на Европейския съюз BAMB704D Управление на международните търговски сделки
  • доц. д-р Надежда Димова BAEB762D Маркетинг на услугите BAEB863D Управление на продажбите BAMB401D Маркетингова среда BAMB515D Разработване на проект I BAMB516D Защита на разработения проект пред жури I BAMB522D Продуктова и дистрибуционна политика I част BAMB530D Практика I част BAMB537D Проект: Продуктова и дистрибуционна политика BAMB616D Защита на разработения проект пред жури II BAMB622D Емоционален маркетинг BAMB624D Управление на ритейла BAMB625D Продуктова и дистрибуционна политика IIчаст BAMB630D Практика II част BAMB716D Разработване на проект III BAMB723D Стаж I BAMB810D Устойчив маркетинг BAMB820D Семинар: Маркетингови аспекти на потребителското поведение BAMB821D Стаж II BUTB202D Въведение в маркетинга
  • доц. д-р Надя Маринова BAMB629D Управление на маркетинга
  • доц. д-р Ренета Димитрова BAEB414D Въведение във финансите
  • доц. д-р Станислава Георгиева BAEB304D Основи на счетоводството
  • доц. д-р Теодора Карамелска GENB095D Съвременният свят
  • доц. д-р Цветелина Маринова BAEB009D Макроикономика
  • доц. д-р Юлияна Гълъбинова BAEB415D Регионална икономика
  • гл. ас. д-р Димитър Трендафилов BAEB204D Въведение в маркетинга II част BAEB424D Управление на знанието в маркетинга BAMB615D Разработване на проект II BAMB624D Управление на ритейла BAMB702D Брандинг (Brand building & Brand management) I част BAMB716D Разработване на проект III BAMB801D Брандинг (Brand building & Brand management) IIчаст BAMB820D Семинар: Маркетингови аспекти на потребителското поведение
  • гл. ас. д-р Екатерина Цветанова-Георгиева GENB025D Общество, икономика и бизнес
  • гл. ас. д-р Елена Спасова BAEB007D Микроикономика BAEB009D Макроикономика BAEB103D Икономическо мислене и пазарна етика BAEB406D Международна икономика BAMB519D Пазарна организация
  • гл. ас. д-р Красимир Костенаров BAMB701D Маркетингови изследвания I част BAMB715D Семинар: Обработка и визуализация на икономически данни BAMB802D Маркетингови изследвания II част
  • гл. ас. д-р Нигохос Канарян BAFB823D Семинар Дипломиране
  • гл. ас. д-р Николай Дончев BAEB640D Бизнес планиране и прогнозиране
  • гл. ас. д-р Радосвета Кръстанова-Канева BAEB425D Кръгова икономика и устойчиво развитие
  • гл. ас. д-р Ралица Димитрова BAFB823D Семинар Дипломиране
  • гл. ас. д-р Росица Накова BAEB204D Въведение в маркетинга II част BAEB762D Маркетинг на услугите BAMB401D Маркетингова среда BAMB530D Практика I част BAMB616D Защита на разработения проект пред жури II BAMB629D Управление на маркетинга BAMB630D Практика II част BAMB717D Защита на разработения проект пред жури III BAMB724D Проект Предизвикателствата пред маркетинговите комуникации в дигиталната ера BAMB821D Стаж II
  • гл. ас. д-р Стефания Темелкова BAEB104D Презентационни умения и представяне пред публика BAEB204D Въведение в маркетинга II част BAEB764D Рекламна политика BAEB768D Интегрирани маркетингови комуникации BAEB812D Връзки с обществеността BAFB823D Семинар Дипломиране BAMB424D Разбиране на потребителите – преживявания, удовлетвореност и лоялност BAMB515D Разработване на проект I BAMB516D Защита на разработения проект пред жури I BAMB530D Практика I част BAMB616D Защита на разработения проект пред жури II BAMB630D Практика II част BAMB709D Маркетинг чрез съдържание (Content marketing) BAMB717D Защита на разработения проект пред жури III BAMB821D Стаж II
  • ас. д-р Жюстин Джадала Мария BAMB706D Дигитален маркетинг - иновативни технологии в маркетинга
  • д-р Ива Никифорова BAEB304D Основи на счетоводството
  • д-р Милена Тодорова BAEB812D Връзки с обществеността
  • д-р Росица Цанкова BAMB647D Правни аспекти на маркетинга
  • Георги Малчев BAMB626D Онлайн търговия
  • Даниел Марков BAMB424D Разбиране на потребителите – преживявания, удовлетвореност и лоялност
  • Жюстин Томс   BAMB524D Дигитален маркетинг
  • Мина Карпузова BAMB020D Зелени бизнес модели в маркетинга
  • Силвия Зарева BAEB534D Потребителско поведение