WEBB508 Въведение в уеб дизайна и рекламата
Анотация:
Целите и задачите на курса са да отговори на следните въпроси, касаещи уеб маркетинга и дизайна:
• Кое кара потребителят ще се довери на даден сайт и би пойскал да пазарува от него?
• Какви са причините които изискват създаването на корпоративна идентичност?
• Кои са основните компоненти на итернет маркетинга?
В курса студентите ще изучават основните компоненти на интернет маркетинга. Учебното съдържание представя етапите по който се изгражда един сайт или пратформа,от идея през планиране до проектиране и структуриране на информацията. Ще изучават принципите на графичниа дизайн за уеб, дизайна на интерфейса UI и логиката на UX.
Преподавател(и):
проф. Борис Сергинов д-р
гл. ас. Руслан Лозев д-р
гл. ас. Петко Якимов д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Да могат да структурират и изграждат информационна архитектура и карта на сайт.
Да познават инструментите за анализ и провеждане на уеб маркетинг.
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- TEMA: 1 - ВЪВЕДЕНИЕ В КУРСА
- ТЕМА: 2 - Балансът: трите елемента на дизайна
- ТЕМА: 3 - Пренебрегнатата навигация - Първа част
- ТЕМА: 4 - Пренебрегнатата навигация - Втора част
- ТЕМА: 5 - Непредвидените случаи на Матю Линдерман
- ТЕМА: 6 - Дизайн за потребителя
- ТЕМА: 7 - Визуална комуникация (визуална йерархия) на дизайна
- ТЕМА: 8 -ЕЛЕКТРОННА АНКЕТА и Практическо упражнение: Структура на уеб дизайна
- ТЕМА: 9 МЕТОДИ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ НА ПОЛЗВАЕМОСТТА
- ТЕМА: 10 - МАРКЕТИНГ НА СЪДЪРЖАНИЕТО -ПЪРВА ЧАСТ
- TEMA: 11 МАРКЕТИНГ НА СЪДЪРЖАНИЕТО _ВТОРА ЧАСТ Представяне на курсови проекти
- TEMA: 12 - МУЛТИМЕДИЯТА В УЕБ ПРОСТРАНСТВОТО
- ТЕМА: 13 ТАРГЕТИРАНА РЕКЛАМА В УЕБ
- ТЕМА: 14 МЕТРИКИ В ДИГИТАЛНИЯ МАРКЕТИНГ - UI/UX Упражнение / Дискусия / Анализ на резултатите
- ТЕМА: 15 СТРАТЕГИЯ В ДИГИТАЛНИЯ И ИНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ Финално представяне на курсови проекти
Литература по темите:
Материалите от курса
Компас за дигитален маркетинг, Етиен Янев
Бърз старт в адаптивния дизайн, Крис Уорд
Digital MarketingStrategic Planning & Integration
SECOND EDITION Annmarie Hanlon - Cranfield University
Да направим собствен сайт, Денис Колисниченко
Динамични Web форми професионални проекти, Дан Рансъм