NJRN522 Project: Audiovisual creativity, Part 1
Annotation:
Курсът е изънаудиторен и има за цел да развие практически умения за интегриране на рекламни послания в аудиовизуални съдържания.
Lecturers:
Assoc. Prof. Stoyko Petkov, PhD
Course Description:
Competencies:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
◦ познават медийната среда в нейната цялост
• познават каналите и платформите за разпространение на аудиовизуално медийно съдържание
2) могат:
• Да създават медийно съдържание за разпространение през различни платформи и канали
Prerequisites:
няма
Types:
Full-time Programmes
Types of Courses:
Project
Language of teaching:
Bulgarian
Topics:
- Интерактивни мултимедийни публикации
- Аудио-визията в онлайн платформите
- Дискусия на идеите за индивидуални задания
Bibliography:
• Петков, Стойко. Аудио-визията. Производство, разпространение, показване, С.: Рой Комюникейшън, 2017
• Мелтев, Михаил. Кино и електронни медии. С.: Издателство на НБУ, 2012
• Михайлов, Владимир. Открита ли е телевизията. София: “Рой Комюникейшън” ЕООД, 2003
• Dominick, Joseph R. The Dynamics of Mass Communication. New York: McGraw-Hill Publishing Company, 2017
• Yeldell, Eric B. The Motion Picture and Television Business. Beverly Hills, L.A.: Entertainment Business Publishing Co., 2007