BAMB620 Проект:"Съвременни аспекти на продуктовата политика"
Анотация:
Целта на учебния курс е да даде знания и да формира у студентите умения за същностните аспекти на продуктовата политика в компаниите, като част от общата маркетингова стратегия. Тя има за цел задълбочаване на теоретико-методологическите знания, за съвременната пазарна инфраструктура и ролята и мястото на продуктовата политика в нея.
Разработването на проекта ще затвърди приложението на знанията и уменията на студентите към различните елементи на продуктовата политика и формирането на активно отношение към тази политика във връзка с изграждането на конкурентноспособна маркетингова стратегия като цяло.
Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
гл. ас. Стефания Темелкова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти ще:
1) знаят:
" същността, ролята и значението на продуктовата, политика в съвременния бизнес в качеството им на обективна икономическа категория;
" ролята и значението на стопанската инфраструктура на съвременната правова държава и за икономическите взаимоотношения на главните пазарни субекти, преведени на езика на фирмената политика и в частност приноса за това на продуктовата политика.
2) могат:
" да разграничават особеностите на различните видове фирмени политики и стратегии, спецификата на конкретните фирмени действия, конкретната технология и съответните приоми за постигане на фирмените цели с помощта на продуктовата политикаи нейните съвременни особености.
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Съвременни аспекти на продуктовата политика - същност и значение
Литература по темите:
Котлър, Ф., Маркетинг 5.0, Локус
Котлър, Ф., Фернандо Триас де Бес, Въведение в маркетинга, Класика и стил, 2013
Котлър Ф., Еволюция на маркетинга, “Класика и стил”, 2003.
Котлър Ф. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. “Класика и стил”, 2002.
Котлър Ф. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. “Класика и стил”, 2000.
Котлър Ф. Управление на маркетинга, “Графема”, 1996
Младенова, Г., колектив, Маркетинг, Издателски комплекс – УНСС, 2012
Младенова Г. Маркетингови анализи. Тракия-М, 2000.
Младенова Г. Стратегическо маркетингово планиране. УИ “Стопанство”, 2006.
Младенова,Г., Н.Димова, Основи на маркетинга, НБУ, 2009
Прайд У. Феръл О. Маркетинг: концепции и стратегии. “Форком”, 1994.
Kotler, Ph., Kotler for Marketing. How to create,win and dominate markets, free press,2012
Средства за оценяване:
Оценката на проекта се формира като среднопретеглена от следните два компонента:
а/оценка на проекта, предадена в МУДЪЛ и
б/оценка на презентацията и защитата на проекта пред комисия.