Маркетинг - ДО
Програмна схема
Обучението от I до IV семестър включва въвеждащи курсове в областта. За всяка учебна година се изискват 60 кредита. През I и II семестър студентите записват: Курсове по основни научни направления – 6 кредита; Курсове към програмата – 30 кредита; Общообразователни курсове за знания – 6 кредита ; Общообразователен курс по Чужд език – 12 кредита; Общообразователен курс по Компютърни умения – 3 кредита ; Двусеместриален общообразователен курс по Български език – 3 кредита; Двусеместриален общообразователен курс по Спорт – 60 часа ( некредитни).
През III и IV семестър студентите записват: Курсове към програмата – 30 кредита; Курсове по основни научни направления – 12 кредита; Общообразователни курсове за знания – 6 кредита; Общообразователен курс по Чужд език – 12 кредита.
4-ти семестър
Аудиторни курсове - задължителни
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAEB406D Международна икономика доц. д-р Ирена Николова гл. ас. д-р Елена Спасова 30 ч. 3 кр.
- BAEB421D Финансови изчисления проф. д-р Иванка Данева гл. ас. д-р Нигохос Канарян 30 ч. 3 кр.
- BAEB424D Управление на знанието в маркетинга проф. д-р Иван Боевски гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 30 ч. 3 кр.
- BAEB768D Интегрирани маркетингови комуникации гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB424D Разбиране на потребителите – преживявания, удовлетвореност и лоялност гл. ас. д-р Стефания Темелкова Даниел Марков 30 ч. 3 кр.