TEAB302 Танцово соло
Анотация:
1. Развиване на индивидуалния потенциал на студентите, чрез прилагане и експериментиране с натрупаните умения за соло.
2. Придобитите умения по време на курса да позволят на студентите да изградят свой собствен подход за използване на динамиката на движенията в пространството.
3. На базата на усвоените танцови техники да се осъществи синтез и паралел между тях.
Преподавател(и):
доц. Татяна Соколова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
1) знаят:
- Познават различни техники за предвижване и пласиране на тялото в пространството за соло.
- Да анализират пространството като среда и интегрирането на движещото се тяло в тази среда.
2) могат:
- Да изградят свой собствен подход за използване на динамиката на движенията в пространството в соло.
- Изграждат органично и естествено присъствие в пространството.
- Ползувайки познанията си за димамичната връзка пространство- тяло да изграждат движенчески композиции в соло.
Предварителни изисквания:
Свободно боравене с танцова терминология.
Пластични умения.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Индивидуален
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
1. Линк към спектакъла „Споделено пространство“ – Държавна опера Стара Загора, 2013г.
Авторски спектакъл на гл. ас. д-р Анна Пампулова:
https://www.youtube.com/watch?v=osMB-rPem-4
2. Линк към спектакъла “PLACEBO” 2013г., УТ, НБУ
Авторски спектакъл на гл. ас. д-р Анна Пампулова:
https://www.youtube.com/watch?v=UVUcB-PiGeQ
3. Линк към спектакъла “Защо сега” 2005г., Софийска опера и балет
Авторски спектакъл на гл. ас. д-р Анна Пампулова:
https://www.youtube.com/watch?v=ub9200ERwAQ
4. Линк към спектакъла “10 врати” 2007г., държавен балет „Арабеск“
Авторски спектакъл на гл. ас. д-р Анна Пампулова:
https://www.youtube.com/watch?v=8gGzx6HDdlI
5. Линк към спектакъла “Защо сега” 2001г., Софийска опера и балет
Авторски спектакъл на гл. ас. д-р Анна Пампулова:
https://www.youtube.com/watch?v=_Byh3i4psK8
Средства за оценяване:
Практически задачи по време на курса.