WEBB305 Визуализация на дизайнерски продукт

Анотация:

Курсът има за цел да запознае студентите със спецификата на визуализацията на дизайнерски продукт. Предава на студентите знания и умения за онагледяване и презентиране, чрез използване на анализ и дискусия. Изучават се структури, схеми, стилова идентичност, продуктова фотография като част от визуализацията, както и видовете компоненти на представянето.

Формира професионална художествена култура и естетическа оценка на визуализирането на дизайнерски продукти.

прочети още
Уеб дизайн и графична реклама

Преподавател(и):

гл. ас. Руслан Лозев  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

• Способите за представяне на дизайнерски продукт.

2) могат:

• Да прилагат професионално знанията и уменията си за визуализиране и презентиране
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:

• Да познават методиката на дизайнерското проектиране.

• Да демонстрират добри възможности в графичното изобразяване.

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Визуализация на дизайнерски продукт.
  2. Визуализация на дизайнерски продукт.
  3. Варианти на визуализация и представяне. Продуктова фотография и илюстрация.
  4. Варианти на визуализация и представяне. Продуктова фотография и илюстрация.
  5. Видове рекламни изображения. Брошури, табла, PDF, Power Point презентация, рекламен клип.
  6. Видове рекламни изображения. Брошури, табла, PDF, Power Point презентация, рекламен клип.
  7. Правила на продуктова фотография
  8. Правила на продуктова фотография
  9. Анализ на продуктова фотография
  10. Анализ на продуктова фотография
  11. Селекция на продуктова фотография
  12. Селекция на продуктова фотография
  13. Графична обработка на продуктова фотография
  14. Графична обработка на продуктова фотография
  15. Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография I
  16. Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография I
  17. Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография II
  18. Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография II
  19. Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография III
  20. Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография III
  21. Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография IV
  22. Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография IV
  23. Илюстрация. Елементи. Чертеж на дизайнерски продукт. Разгъвки на стените. Елементи и композиция. Стил, цветност. Перспективни изображения.
  24. Илюстрация. Елементи. Чертеж на дизайнерски продукт. Разгъвки на стените. Елементи и композиция. Стил, цветност. Перспективни изображения.
  25. Pоwer Point- презентация. Стилова идентичност с графичното представяне I.
  26. Pоwer Point- презентация. Стилова идентичност с графичното представяне I.
  27. Pоwer Point- презентация. Стилова идентичност с графичното представяне II.
  28. Pоwer Point- презентация. Стилова идентичност с графичното представяне II.
  29. Илюстрация и презентация. Динамичност и интерактивност.
  30. Илюстрация и презентация. Динамичност и интерактивност.

Литература по темите:

• Проф. Райчев Румен, Структурна комбинаторика, 1991 г.,

• Васюцкиий Н. , Золотая пропорция , "МГ" , Москва 1990

• Вайл, Херман, Симетрия. "Наука и изкуство" , София 1969

• Гилберт Д. , Кон - Фоссен С. , Наглядная геометрия. "Наука" , Москва 1981

• Сомов Ю. С. , Композиция в технике. , "ИМ" , Москва 1987

• Добрина Желева - Мартинс ,,Тектониката като теория на формата и формообразуването"-Академично издателство,,Марин Дринов"-2002г.

• Роджър Паркър „Професионален дизайн в рекламата”

• Шарлот и Питър Фийл „Дизайнът на 20 век”

• Джон Макуейд „Професионален дизайн на печатни материали”

• Sehen & Werten, Modul, Proportion, Simetrie, Rhitmus. La Connaissance, Brussel 1969

• Sehen & Werten, Visuelle erziehung. La Connaissance, Brussel 1969

• Sehen & Werten, Struktur in Kunst und Wissenschaft. La Connaissance, Brussel 1969

• Gilde Werner, Gespigelte Welt Veb Fachbuch velgat, Leipzig 1978

• Ernst Leher “Symbols, sings and signets”, inc. New York

• Cavalo e cavaliere – 19 pragetti grafici ISIA (Instituto Superiore per Industrie Artistishe)

• Autorencolektiv “BURG 81” – Haweba – HIF “Burg Giebichenstein” – Halle-83

• Autorencolektiv “Textil Kunst” – Haweba – HIF “Burg Giebichenstein” – Halle-78

• Prof. Dr. K. Hainemann, V. Pfeffer, W. Strauch – “Form+Farbe” – Herausgebir - HIF “Burg Giebichenstein” – Halle-81

• L. Zitzmann – “Dokumente zur vizuellgestalterischen Grundlagen-Ausbildun”