WEBB305 Визуализация на дизайнерски продукт
Анотация:
Курсът има за цел да запознае студентите със спецификата на визуализацията на дизайнерски продукт. Предава на студентите знания и умения за онагледяване и презентиране, чрез използване на анализ и дискусия. Изучават се структури, схеми, стилова идентичност, продуктова фотография като част от визуализацията, както и видовете компоненти на представянето.
Формира професионална художествена култура и естетическа оценка на визуализирането на дизайнерски продукти.
Преподавател(и):
гл. ас. Руслан Лозев д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Способите за представяне на дизайнерски продукт.
2) могат:
• Да прилагат професионално знанията и уменията си за визуализиране и презентиране
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
• Да познават методиката на дизайнерското проектиране.
• Да демонстрират добри възможности в графичното изобразяване.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Визуализация на дизайнерски продукт.
- Визуализация на дизайнерски продукт.
- Варианти на визуализация и представяне. Продуктова фотография и илюстрация.
- Варианти на визуализация и представяне. Продуктова фотография и илюстрация.
- Видове рекламни изображения. Брошури, табла, PDF, Power Point презентация, рекламен клип.
- Видове рекламни изображения. Брошури, табла, PDF, Power Point презентация, рекламен клип.
- Правила на продуктова фотография
- Правила на продуктова фотография
- Анализ на продуктова фотография
- Анализ на продуктова фотография
- Селекция на продуктова фотография
- Селекция на продуктова фотография
- Графична обработка на продуктова фотография
- Графична обработка на продуктова фотография
- Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография I
- Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография I
- Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография II
- Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография II
- Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография III
- Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография III
- Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография IV
- Анализ, селекция и представяне на продуктова фотография IV
- Илюстрация. Елементи. Чертеж на дизайнерски продукт. Разгъвки на стените. Елементи и композиция. Стил, цветност. Перспективни изображения.
- Илюстрация. Елементи. Чертеж на дизайнерски продукт. Разгъвки на стените. Елементи и композиция. Стил, цветност. Перспективни изображения.
- Pоwer Point- презентация. Стилова идентичност с графичното представяне I.
- Pоwer Point- презентация. Стилова идентичност с графичното представяне I.
- Pоwer Point- презентация. Стилова идентичност с графичното представяне II.
- Pоwer Point- презентация. Стилова идентичност с графичното представяне II.
- Илюстрация и презентация. Динамичност и интерактивност.
- Илюстрация и презентация. Динамичност и интерактивност.
Литература по темите:
• Проф. Райчев Румен, Структурна комбинаторика, 1991 г.,
• Васюцкиий Н. , Золотая пропорция , "МГ" , Москва 1990
• Вайл, Херман, Симетрия. "Наука и изкуство" , София 1969
• Гилберт Д. , Кон - Фоссен С. , Наглядная геометрия. "Наука" , Москва 1981
• Сомов Ю. С. , Композиция в технике. , "ИМ" , Москва 1987
• Добрина Желева - Мартинс ,,Тектониката като теория на формата и формообразуването"-Академично издателство,,Марин Дринов"-2002г.
• Роджър Паркър „Професионален дизайн в рекламата”
• Шарлот и Питър Фийл „Дизайнът на 20 век”
• Джон Макуейд „Професионален дизайн на печатни материали”
• Sehen & Werten, Modul, Proportion, Simetrie, Rhitmus. La Connaissance, Brussel 1969
• Sehen & Werten, Visuelle erziehung. La Connaissance, Brussel 1969
• Sehen & Werten, Struktur in Kunst und Wissenschaft. La Connaissance, Brussel 1969
• Gilde Werner, Gespigelte Welt Veb Fachbuch velgat, Leipzig 1978
• Ernst Leher “Symbols, sings and signets”, inc. New York
• Cavalo e cavaliere – 19 pragetti grafici ISIA (Instituto Superiore per Industrie Artistishe)
• Autorencolektiv “BURG 81” – Haweba – HIF “Burg Giebichenstein” – Halle-83
• Autorencolektiv “Textil Kunst” – Haweba – HIF “Burg Giebichenstein” – Halle-78
• Prof. Dr. K. Hainemann, V. Pfeffer, W. Strauch – “Form+Farbe” – Herausgebir - HIF “Burg Giebichenstein” – Halle-81
• L. Zitzmann – “Dokumente zur vizuellgestalterischen Grundlagen-Ausbildun”