MBAM015D Organisational Behaviour

Annotation:

• Организационното поведение (ОП) се представя като постоянно развиваща се

интердисциплинарна област на познанието.

• Разглеждат се основните измерения на ОП, като студентите се запознават с водещите концепции на мениджмънта, поведенческите науки и тяхното приложение в организацията и нейното развитие.

• Систематизация на понятия, категории и инструментариум за въздействие - чрез конкретни подходи, тактики и организационни практики.

прочети още
Marketing Management (in Bulgarian) Distance Learning

Lecturers:

Assoc. Prof. Dimitar Panayotov, PhD

Course Description:

Competencies:

1) знаят:

• Значението и необходимостта от акумулирането на ефективни модели за организационно поведение и управление.

2) могат:

• Да диагностицират реални ситуации в организацията с прилагането на съответен инструментариум за въздействие.


Prerequisites:
• Студентите да имат знания и/или умения:

По основните параметри на организационното поведение като интердисциплинарна област на модерното познание за управлението на организациите.



Types:
Distance

Types of Courses:
Lecture

Language of teaching:
Bulgarian

Topics:

Bibliography:

1. Панайотов, Д. Организационно поведение, НБУ, С. 2003, 2006, 2009 електронно издание

2. Паунов, М. Организационно поведение, С., 1997, 2007

3. Смит, Х., Джон Уекли. Психология на организационното поведение, 1992.

4. Лютенс, Фред. Организационное поведение: Пер. с англ. 7-го изд.- М. 1999.

5. Cohen A., S., Fink, H. Gadon and R. Wilitsg. Effective Behaviour in Organizations, IRWIN, Homewood, III, 1988.

6. Davis K., Organisational Behaviour, New York, MakGraw – Hill, 1991

7. Dunettte M., Handbook of Industrial and Organisational Psychology, Chicago, Rand McNally, 1996.

8. Хофстеде Х. Култури и организации, С., 2001.

Assessment:

Изисквания: Активност на студентите по време на занятията и изпълнение на всички поставени задачи и курсови работи по всяка една тема от курса; Представяне на курсовите задачи в заключителни семинари. Максимален брой точки от обобщаващия (финален) тест върху целия материал.

Особености на оценяването: Поставят се 3-4 текущи оценки, като всяка една от тях може да бъде формирана на основата на няколко практически задачи.