MEIM012 Семинар: Анализ на турситическите брандове в развлекателната индустрия

Анотация:

Семинатър представлява практическа задача с изследователски характер, отнасяща се до проучването и анализирането на вече съществуващи туристически брандове конкретно в развлекателната индустрия. Целта на семинара е да се предостави възможност на студентите да приложат вече придобитите знания в областта на маркетинга в сферата на туризма и по-конкретно на туристическите дестинации. За целта е необходимо студентите да разработят курсов проект по предварително зададени тема, критерии и обем, в който да представят своя обстоен и задълбочен анализ на разгледаната проблематика с извеждане на критични бележки и препоръки.

прочети още
Мениджмънт на развлекателната индустрия

Преподавател(и):

гл. ас. Маргарита Мишева  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

• Съдържателните характеристики и особеностите при съставянето на брандове на туристически дестинации като част от развлекателната индустрия

• Общите закономерности при формирането на концепциите за брандовете на туристическите продукти при популяризирането на туристически дестинации.

2) могат:

• Да работят самостоятелно с основни видове и типове разработки в областта на брандирането.

• Да прилагат различни подходи и похвати при разработването на брандинг стратегии в областта на туризма и развлекателната индустрия.


Предварителни изисквания:
Познания в областта на маркетинга и мениджмънта

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Семинар

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Разработване на идея
  2. Консултация
  3. Разработване на структура
  4. Консултация
  5. Разработване на проект
  6. Защита на проект

Литература по темите:

• Маринов, С., Мениджмънт на туристическата дестинация, Издателство "Наука и икономика" - Икономически университет Варна, 2015

• Нешков, М., Конкурентоспособност на туристическата дестинация, ФИЛ, 2013

• Рафаилова, Г., Маркетинг на туристическата дестинация в контекста на устойчивото развитие на туризма, Варна, Стено, 2010

• Рибов, М., Станкова, М., Димитров, Пр. и кол., Туристически дестинации, Тракия М, 2008

• Станкова, М., Оптимизация в управлението на туристическата дестинация, Авангард Прима, 2011

• Цонев, Н., Маркетинг на туристическите дестинации, Авангард Прима, София, 2014

• Маркова, Б. Поведение на потребителя, НБУ, София, 2008

• Инджова, Цв., Управление на маркетинга, НБУ, С., 2009

• Димова, Н., Маркетингови аспекти на емоционалното пазаруване, НБУ, София, 2013.

• Wang, Y., Pizam, A., Destination marketing and management: theories and applications, CABI, 2011

• Morrison, A., M., Marketing and Managing Tourism Destinations, Routledge, 2013

Средства за оценяване:

ТЕКУЩО ОЦЕНЯВАНЕ:

АНАЛИЗ - 50%

ПРЕДСТАВЯНЕ НА САМОСТОЯТЕЛЕН ПРОЕКТ - 50%

ФИНАЛНО ОЦЕНЯВАНЕ:

АНАЛИЗ - 50%

ПРЕДСТАВЯНЕ НА САМОСТОЯТЕЛЕН ПРОЕКТ - 50%