COMM509 Политически комуникации и кампании онлайн

Анотация:

Курсът включва в рамките на хорариума 30 часа, разделени както следва: 4 часа практически занимания и 26 лекционни. Целта на семинарите е да се постигне затвърждаване на материала от теоретичната част в една по-свободна форма, чрез провокиране на индивидуалното мислене у студентите.

Курсът включва изясняване на основните моменти при управлението на цялостния процес по планиране, организирането и провеждането на една предизборна кампания онлайн. Организация и управление на виртуален предизборен щаб. Стратегия и тактика на провеждане на предизборната кампания онлайн. Избори, изборен процес и изборен ден.

Лекционният курс си поставя за цел да предостави на студентите необходимата информация и знания за историческото развитие и основните модели на комуникационната теория и практика, медиите и връзки с обществеността, както и да формира у тях собствени нагласи и рефлекси в създаването и търсенето на подходящи спрямо заданията, целта и обстановката успешни практики.

прочети още
Дигитални комуникации

Преподавател(и):

проф. Росен Стоянов  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти притежават:

1) знания:

• за съвременните комуникационни модели и теории и тяхното специфично приложение в практиката;

• за организацията, управлението и структурата на медийните индустрии, тяхната роля, зависимости и конфликтни зони в общественото пространство;

2) умения:

• за ръководство на самостоятелни структури в сферата на връзките с обществеността и медиите;

• за анализ и оценка на медийни конфликти, организиране на управлението на електронните медии и другите средства за масови комуникация.
Предварителни изисквания:
Студенти с интереси в областите на масовите комуникации, маркетинга, социологията, икономиката, визуалните изкуства.

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

Литература по темите:

1. Буруджиева, Татяна, Лиляна Канева (2007). Политически маркетинг – теория и практика, С., Сиела.

2. Дуеи, Милад (2011). Големият дигитален обрат, С., НБУ.

3. Кардон, Доминик (2012). Интернет демокрацията, С., НБУ.

4. Кийн, Джон (1999). Медиите и демокрацията, С., ЛИК.

5. Лаш, Скот (2004). Критика на информацията, С., КОТА.

6. Проданов, Христо (2010). Дигиталната политика, Фабер.

7. Рифкин, Джереми (2001). Епохата на достъпа, Атика.

8. Стоянов, Росен К. (2009). Конфликтен дискурс, масмедии и политика, С., НБУ.

9. Стоянов, Росен К. (2011). Медиа бележки, С., НБУ.

10. Стоянов, Росен К. (2016). Комуникационна демокрация, С., НБУ.

11. Стоянов, Росен К. (2017). Политически комуникационни практики, С., НБУ.

12. Политически мениджмънт (2001). съст. Добрин Канев, Фондация Фридрих Еберт.

Средства за оценяване:

Две к7урсови работи.