COMM216 Управление на онлайн репутацията
Анотация:
Курсът цели да запознае студентите с възможностите за управление на онлайн репутацията на личности и брендове, инструменти за мониторинг, механизми за пасивна и активна позиция.
Преподавател(и):
ас. Жюстин Джадала Мария д-р
Описание на курса:
Компетенции:
След този курс студентите ще познават основните канали на присъствие и механизмите за интеракция с тях, ще имат богат набор от инструменти за мониторинг и основни умения за работа по онлайн репутацията на личности и брендове.
Предварителни изисквания:
Компютърни умения
Работа с Интернет
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Въведение
- Дигитален лендскейп и репутация
- Онлайн и офлайн репутация
- Онлайн и офлайн репутация - практики
- Онлайн репутация и SEO
- Онлайн репутация и SEO - практики
- Лидерство и репутация
- Лидерство и репутация - практики
- Wikipedia и репутация
- Медийно присъствие и онлайн репутация
- Онлайн съдържание и онлайн репутация
- Ключови думи и онлайн репутация
- Ключови думи и онлайн репутация - практика
- Институции и НПО и онлайн репутация
- Комуникация на бъдещето
Литература по темите:
Инструменти за социални мрежи, съавтор Камелия Георгиева, Сиела 2011
Успешен онлайн маркетинг, съавтор Денислав Георгиев, Сиела 2010
Уеб сайтът – Мисия задължителна, съавтор Горица Белогушева, Сиела 2009
Онлайн маркетинг – мисията още по-възможна, съавтор Горица Белогушева, Сиела 2008