COMM216 Управление на онлайн репутацията

Анотация:

Курсът цели да запознае студентите с възможностите за управление на онлайн репутацията на личности и брендове, инструменти за мониторинг, механизми за пасивна и активна позиция.

прочети още
Дигитални комуникации

Преподавател(и):

ас. Жюстин Джадала Мария  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

След този курс студентите ще познават основните канали на присъствие и механизмите за интеракция с тях, ще имат богат набор от инструменти за мониторинг и основни умения за работа по онлайн репутацията на личности и брендове.
Предварителни изисквания:
Компютърни умения

Работа с Интернет

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Въведение
  2. Дигитален лендскейп и репутация
  3. Онлайн и офлайн репутация
  4. Онлайн и офлайн репутация - практики
  5. Онлайн репутация и SEO
  6. Онлайн репутация и SEO - практики
  7. Лидерство и репутация
  8. Лидерство и репутация - практики
  9. Wikipedia и репутация
  10. Медийно присъствие и онлайн репутация
  11. Онлайн съдържание и онлайн репутация
  12. Ключови думи и онлайн репутация
  13. Ключови думи и онлайн репутация - практика
  14. Институции и НПО и онлайн репутация
  15. Комуникация на бъдещето

Литература по темите:

Инструменти за социални мрежи, съавтор Камелия Георгиева, Сиела 2011

Успешен онлайн маркетинг, съавтор Денислав Георгиев, Сиела 2010

Уеб сайтът – Мисия задължителна, съавтор Горица Белогушева, Сиела 2009

Онлайн маркетинг – мисията още по-възможна, съавтор Горица Белогушева, Сиела 2008