MBAM075D Master's Degree: Marketing Management
Annotation:
Магистърският стаж е задължителен за всички студенти.

Lecturers:
Assoc. Prof. Nadejda Dimova, PhD
Asst. Prof. Stefaniya Temelkova, PhD
Asst. prof. Rositsa Nakova, PhD
Asst. prof. Dimitar Trendafilov, PhD
Course Description:
Competencies:
Реализирне напрактика получените знания.
Prerequisites:
Types:
Distance
Types of Courses:
Internship
Language of teaching:
Bulgarian
Topics:
- Приложение на знанията по маркетинг в практиката
Bibliography:
Котлър, Ф., Маркетинг 5.0, Локус
Котлър, Ф., Фернандо Триас де Бес, Въведение в маркетинга, Класика и стил, 2013
Котлър Ф., Еволюция на маркетинга, “Класика и стил”, 2003.
Котлър Ф. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. “Класика и стил”, 2002.
Котлър Ф. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. “Класика и стил”, 2000.
Котлър Ф. Управление на маркетинга, “Графема”, 1996
Младенова, Г., колектив, Маркетинг, Издателски комплекс – УНСС, 2012
Младенова Г. Маркетингови анализи. Тракия-М, 2000.
Младенова Г. Стратегическо маркетингово планиране. УИ “Стопанство”, 2006.
Младенова,Г., Н.Димова, Основи на маркетинга, НБУ, 2009
Прайд У. Феръл О. Маркетинг: концепции и стратегии. “Форком”, 1994.
Kotler, Ph., Kotler for Marketing. How to create,win and dominate markets, free press,2012