Маркетинг - ДО
Програмна схема
Обучението от I до IV семестър включва въвеждащи курсове в областта. За всяка учебна година се изискват 60 кредита. През I и II семестър студентите записват: Курсове по основни научни направления – 6 кредита; Курсове към програмата – 30 кредита; Общообразователни курсове за знания – 6 кредита ; Общообразователен курс по Чужд език – 12 кредита; Общообразователен курс по Компютърни умения – 3 кредита ; Двусеместриален общообразователен курс по Български език – 3 кредита; Двусеместриален общообразователен курс по Спорт – 60 часа ( некредитни).
През III и IV семестър студентите записват: Курсове към програмата – 30 кредита; Курсове по основни научни направления – 12 кредита; Общообразователни курсове за знания – 6 кредита; Общообразователен курс по Чужд език – 12 кредита.
2-ри семестър
Аудиторни курсове - задължителни
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAEB203D Икономически избор и предприемаческа култура проф. д-р Людмил Георгиев доц. д-р Албена Павлова 30 ч. 3 кр.
- BAEB414D Въведение във финансите доц. д-р Ренета Димитрова гл. ас. д-р Надя Георгиева 30 ч. 3 кр.
- BAMB202D Бизнес етика проф. д-р Елена Благоева 30 ч. 3 кр.
- BAMB523D Търговско право проф. Тодор Коларов, д.н. 30 ч. 3 кр.
- BUTB202D Въведение в маркетинга доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.