PMCB206 Introduction to Electronic Media

Annotation:

Курсът се състои от 30 академични часа, които представят различни форми на учебна натовареност. Теоретични лекции по проблематиката, дискусии и работни семинари – самостоятелна работа от студентите по предварително зададена тема.

прочети още
Journalism (in Bulgarian)

Lecturers:

Assoc. Prof. Stoyko Petkov, PhD

Course Description:

Competencies:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

- Структурата, задачите и видове електронни комуникации;

- телевизионната и радио продукция;

- същността и теорията на електронните комуникации.

2) могат:

- да се ориентират в сложния и конкурентен свят на електронните комуникации;

- да планират производствоto и финасирането им.
Prerequisites:
няма

Types:
Full-time Programmes

Types of Courses:
Lecture

Language of teaching:
Bulgarian

Topics:

  1. Масова комуникация, СМК и мнимо движение
  2. Възникване и развитие на електронните медии
  3. Телевизия
  4. Видове телевизионни организации по юридически статут
  5. ВИДОВЕ телевизия според разпространението на сигнала и обхват
  6. СТРУКТУРА НА ТЕЛЕВИЗИОННАТА ИНДУСТРИЯ
  7. ПРОГРАМИРАНЕ В ТЕЛЕВИЗИЯТА
  8. Разпространение на телевизионно съдържание
  9. ПРОИЗВОДСТВО НА ТВ ПРОГРАМИ
  10. Как да заснемем част от история, като използваме "Правилото на петте кадъра"?
  11. Развитие на проекта (за телевизионна програма)
  12. ПРОИЗВОДСТВО НА ТЕЛЕВИЗИОННИ ПРОГРАМИ 2
  13. Управление на електронна станция
  14. ПРОИЗВОДСТВО НА НОВИНИ
  15. Регулация на разпространението на аудио-визуално съдържание

Bibliography:

ЗАДЪЛЖИТЕЛНА:

• Петков, Стойко. Аудио-визията. Производство, разпространение, показване, С.: Рой Комюникейшън, 2017

• Мелтев, Михаил. Кино и електронни медии. С.: Издателство на НБУ, 2012

ПРЕПОРЪЧИТЕЛНА:

• Михайлов, Владимир. Открита ли е телевизията. София: “Рой Комюникейшън” ЕООД, 2003

• Dominick, Joseph R. The Dynamics of Mass Communication. New York: McGraw-Hill Publishing Company, 2017

• Yeldell, Eric B. The Motion Picture and Television Business. Beverly Hills, L.A.: Entertainment Business Publishing Co., 2007