MBAM685 Проект: Маркетинг и реклама в туризма
Анотация:
Целта на разработването на проект е студентите да са в състояние да направят оценка, избор и изпълнение на маркетингови стратегии в туристическата индустрия и да се формират умения за прилагане на тези знания в практиката. Курсът е разделен на две части, между които съществува вътрешна връзка и обусловеност. В логическа последователност се изясняват стратегическите аспекти на маркетинговия процес: същността, характеристиките и етапите на стратегическо маркетинговото планиране, методологията на стратегическите маркетингови анализи, съдържанието и структурата на маркетинговата стратегия и процеса на нейното формулиране и оценка, класифицирането на маркетинговите стратегии според различни критерии, особеностите на проектиране на маркетинговата организационна структура и на маркетинговия контрол.
Наред с лекциите са предвидени: решаване на казус, самостоятелна и групова работа върху конкретни задачи, посредством които се постига практическа насоченост на курса.
Преподавател(и):
доц. Милена Караилиева д-р
Описание на курса:
Компетенции:
1) знаят:
методологията на осъществяване на маркетингови анализи:вътрешни и външни
методологията на разработване и оценка на маркетингови цели и стратегии
проектиране на маркетингова организационна структура
основните подходи за осъществяване на маркетингов контрол
2) могат:
да разработват и управляват осъществяването на маркетингова стратегия на туристически фирми.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
- основни знания в областта на маркетинга
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Котлър, Ф., Дж. Каслионе. Хаотика: Мениджмънт и маркетинг в епохата на турбулентността."Класика и стил". 2009
Средства за оценяване:
Проект 100 %