COMM503 Маркетинг на съдържанието
Анотация:
Независимо дали сте в ролята на предприемач, търсещ работа или бизнес професионалист, който иска да разшири хоризонтите си, LinkedIn се превърна в мощен бизнес инструмент, който може да помогне да се постигнете целите си. Днес LinkedIn се е превърнал в незаменим ресурс за професионалисти от различни индустрии, предлагащ множество предимства и възможности за лично и кариерно израстване. Курсът има за цел да подготви студентите да използват LinkedIn за лични и професионални цели.
Преподавател(и):
проф. Десислава Бошнакова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
- какви са спецификите на социалната мрежа LinkedIn
- какви са възможностите за комуникация, които предлага
- какви са характеристиките на доброто съдържание за тази мрежа
- как да я използват за професионалната си кариера
- как да я използват за бизнес комуникация
2) могат:
- да дефинират как най-ефективно да използват LinkedIn
- да поддържат професионалния си профил по най-ефективния начин
- да използват социалната мрежа за целите на организационната комуникация
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Специфика на професионалната социална мрежа LinkedIn
- Личният брандинг в социалната мрежа LinkedIn
- Идеалният личен профил в LinkedIn
- Условия за кариерно развитие и възможности за работа
- LinkedIn - място за споделяне на информация за индустрията и на професионални знания
- Присъствие на организациите в LinkedIn
- Използване на групите в LinkedIn за бизнес цели
- Инструмент за изграждане на лидерство и влиятелни личности
- Професионалните общности в LinkedIn
- Изграждане на доверие и професионална репутация
- Анализ на българското съдържание в LinkedIn
- Успешни примери от практиката за бизнес комуникация в LinkedIn
- Нететикетът в професионалната социална мрежа - успешни и неуспешни примери от практиката
- Уменията за създаване на успешна професионална мрежа от контакти в LinkedIn
- Тенденции за професионални комуникации в социалните мрежи
Литература по темите:
Основна:
Федерер, Джо, Скритата психология на социалните мрежи, София, РОЙ Комюникейшън, 2022
Pulizzi, Joe, Content Inc.: Completely Updated and Expanded Second Edition: Start a Content-First Business, Build a Massive Audience and Become Radically Successful, Z Squared Media, LLC, 2021
Lieb, Rebecca, Content Marketing: Think Like a Publisher - How to Use Content to Market Online and in Social Media, 2011
Handley, Ann and C.C. Chapman, Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers, 2012
Допълнителна
Crestodina, Andy, Content Chemistry: An Illustrated Handbook for Content Marketing, 2012
Ramos, Andreas, The Big Book of Content Marketing, 2013