CASM013 Проект: 3D Анимационна миниатюра I част
Анотация:
• Курсът има практическа насоченост и е обвързан със знанията и уменията придобити в лекционния курс. Неговата цел е да усъвършенства уменията на студентите да изработват анимационни проекти със софтуер за компютърна 3D анимация.
Преподавател(и):
гл. ас. Севина Иванова д-р
Мирослава Янкова
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
Знаят:
• Студентите ще имат по-задълбочени познания по анимация, надграждайки върху основните й характеристики.
• Ще имат необходимите знания , които ще им позволят свободата да избират анимационна техника, най-подходяща за конкретната им работа.
• Студентите ще придобият необходимите знания, за да могат да експериментират и да търсят нови средства в широката палитра на анимационни техники.
могат:
• Да анимират персонажи в 3D среда, като изграждат убедително динамично и експресивно поведение пред камера.
Предварителни изисквания:
• Основи познания софтуер за триизмерна компютърна анимация Autodesk MAYA ;
• Анимация с класически техники.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Реализация на практически проект в 3D среда.
Литература по темите:
Препоръчителна литература
1. Lasseter, J. (1987). Principles of traditional animation applied to 3D computer animation. Computer Graphics, 21, 35-44
2. O’Rourke, M. (1998). Principles of three-dimensional computer animation:
Modeling, rendering, and animating with 3D computer graphics (Rev. ed.) New York:
Norton.
3. Taylor, R. (1996). The encyclopedia of animation techniques. Philadelphia, PA: Running Press Book Publishers
4. Parent, R. (2002). Computer animation: Algorithms and techniques. San
Francisco, CA: Morgan Kaufmann Publishers.
5. Ratner, P. (1998). 3-D human modeling and animation. New York: John Wiley &
Sons, Inc.
6. Professional Short Films with Autodesk® 3ds Max®
Chris Neuhahn / Josh Book