MBAM293D Business Design for Innovation
Annotation:
Съвременният маркетинг събира в себе си практики, които могат да се използват както в корпоративна среда, така и сред стартиращи компании.
Този курс ще се фокусира върху създаването на устойчиви иновации и пресечната точка между бизнеса и академичната среда, за да даде на студентите необходимите инструменти и опит, за да прилагат наученото в магистърската програма.

Lecturers:
Assoc. prof. Ventsislav Djambazov, PhD
Asst. Prof. Stefaniya Temelkova, PhD
Iliyan Dimitrov
Course Description:
Competencies:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• Как да търсят нуждите на хората и да правят разлика с техните желания;
• Как да оценяват различни иновации и тяхната приложимост;
• Как да взимат решение с цел увеличаване на добавената стойност;
• Как да създадат стартиращ бизнес или да приложат иновация в голяма компания;
• Какво е креативност и как да помагат на хората да бъдат креативни;
• Как да ръководят иновативни проекти и да управляват заинтересованите лица.
2) могат:
• Да обединяват теории от точни и социални науки;
• Да прилагат наученото в практиката в съвременната бизнес или академична среда;
• Да оценяват взимането на избори и да разграничават обективна от субективна оценка;
• Да работят ефективно в екип.
• Да правят дизайн и управляват холистични проучвания;
• Да прилагат иновативни инструменти в съвременната бизнес среда.
Prerequisites:
Студентите да имат знания и/или умения:
• Да са запознати с базовите икономически принципи;
• Умения за критично и аналитично мислене;
• Работа в екип;
• Базови познания по английски език;
• Интерес към иновациите и бизнес трансформацията.
Types:
Full-time Programmes
Types of Courses:
Lecture
Language of teaching:
Bulgarian
Topics:
Bibliography:
• Stickdorn, Mark et al., This is Service Design Doing, 2018
• Stickdorn, Mark et al. This is Service Design Thinking, 2010
• Rosling, Hans. Factfulness, 2018
• Solis, Brian. X: The Experience When Business Meets Design, 2015
• Keeley, Larry. Ten Types of Innovation: The Discipline of Building Breakthroughs
• Bernardi, Linda; Sarma, Sanjay; Traub, Kenneth R. The Inversion Factor, 2017
• Kolko, Jan. Exposing The Magic Of Design, 2011
• Diller, Steve; Shedroff, Nathan; Rhea Darrel. Making Meaning, 2008
• Ismail, Salim. Exponential Organizations, 2014
• Dobson, Michael S.; Leemann, Ted. Creative Project Management: Innovative Project Options to Solve Problems On Time and Under Budget
• Brown, Tim. Change By Design, 2009
• Weinberg, Gabriel; Mares, Justin. TRACTION: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth
• Предвидимо ирационални: Кои са силите, формиращи нашите решения - Дан Ариели
Assessment:
Текущо оценяване:
• Курсов проект: Представяне на индивидуално проучване – 50%
• Тест отворени и затворени въпроси – 50%
Финално оценяване
• Курсов проект: Представяне на индивидуално проучване – 50%
• Тест отворени и затворени въпроси – 50%