Programs Listing

Asst. Prof. Margarita Misheva, PhD

Asst. Prof. Margarita Misheva, PhD
Academic position:
главен асистент
Department:
Администрация и управление
Phone number:
02/8110 623
e-mail:
Office hours:
Понеделник 16:30-18:30 603 II Корпус
Вторник 16:30-18:00 603 II Корпус
Сряда 12:30-13:00 603 II Корпус
603 Онлайн

Professional biography:


Доктор по Икономика и управление по научна специалност 3.8. „Икономика и управление” (управленско консултиране в туризма)

Главен асистент в департамент "Администрация и управление" на НБУ

Програмен консултант в направление Туризъм в департамент "Администрация и управление"

Основни изследователски интереси в областта на: управленско консултиране в туризма, мениджмънт на туроператорската и агентска дейност, бизнес планиране.

Допълнителни изследователски интереси в областта на: туристически дестинации, информационни технологии в сферата на туризма, круизен туризъм.

Възможности за експертиза в областта на: бизнес планиране и консултиране в туризма, мениджмънт на туроператорската и агентска дейност.

Преподавателски интереси в областта на: бизнес планиране в туризма, туроператорската и турагентска дейност, екскурзоводска дейност, туристически дестинации, управление на консултантската дейност в туризма.

Членство в организации: главен секретар на Българска камара за образование, наука и култура.

Участие в национални и международни проекти:

2011-2013 г. НИД НИ 1-12/2011 г. „Идентифициране имиджа на туристическа дестинация България, създаден от туроператори и туристически агенти на европейския туристически пазар“, съвместно с УНСС.


Publications:


Мишева, М. и кол., Рекреацията - начин на осигуряване, Авангард Прима, София, 2018, с. 381-407

Мишева М. и кол., Специализирани видове туризъм, НБУ, София, 2017, 311 с.

Мишева М., Консултингът на туроператорите при проектиране на туристически дестинации, Авангард Прима, София, 2013, 308 с.

Мишева М., Анализ на имиджа на България (2010-2011), Авангард прима, София, 2012, 75 с.

Мишева М., в съавторство, Идентифициране имиджа на туристическа дестинация България, създаден от туроператори и туристически агенти на европейския туристически пазар, С., 2012, лично участие: Идентифициране и промоциране на имидж от туроператори, с.138-220.

Мишева М., Управленското консултиране в туроператорската дейност, научно списание „Инфраструктура и комуникации“ на Факултет „Икономика на инфраструктурата“, УНСС и Сдружение на „Институт за енергиен мениджмънт“, Година 3, юни 2012, кн. 6

Courses from the current semester: