гл. ас. д-р Стефания Темелкова
Професионална автобиография:
Стефания Темелкова е преподавател по маркетингова комуникация в Нов български университет. Има магистърска степен „Управление на връзки с обществеността” от НБУ, а през 2013 г. защитава докторска степен с темата „Брандингът на България при конкуренцията на туристическите пазари”, Международни икономически отношения.
Стефания Темелкова има и богат практически опит в сферата на Маркетинговите комуникации. Води курсове в областта на рекламата, интегрираните маркетингови комуникации (IMC) връзки с обществеността, основи на маркетинга и стратегически маркетинг.
Изследователските и научни интереси на д-р Темелкова са насочени в областта публичните и маркетинговите комуникации и как те въздействат на потребителските решения, влияние на комуникационните техники за изборите на потребителите. Въздействието на комуникациите върху перцепцията на публиките. Занимава се с теми като National branding, Content marketing and Business development, публикува своите изследвания в редица списания и професионални, и академични издания. Автор на три учебника – Рекламна политика, Интегрирани маркетингови комуникации, Изграждане на имидж на туристически дестинации. Гост-лектор в M3 College, American University in Bulgaria, 9 Academy, и по програма "Erasmus +" в Kujawy and Pomorze University in Bydgoszcz, Poland.
Образование:
Магистър „Управление на връзки с обществеността”, Нов български университет, департамент „Масови комуникации“
Доктор по Икономика (Международни икономически отношения), Нов български университет
Академична длъжност:
Главен асистент, доктор
Лекционни курсове в НБУ:
БП Маркетинг РО и ДО: Рекламна политика, Интегрирани маркетингови комуникации, Връзки с обществеността, Бизнес комуникации, Умения за презентация
БП Реклама: Основи на маркетинга, Маркетингова стратегия
МП Маркетинг мениджмънт: Мениджмънт на маркетинговите комуникации, Маркетинг политики за ДО
МП Международен бизнес: Международни делови преговори, Реклама и търговски комуникации
МП Международен алтернативен туризъм РО и ДО: Връзки с обществеността и реклама в алтернативния туризъм
Владеене на езици:
английски; испански
Публикации:
1. „Рекламни и ПР комуникации в туристическия бранш по време на криза”, доклад за сборник от научна конференция с международно участие „Тенденции в развитието на съвременния туризъм”, организирана от Пловдивски университет „Паисий Хилендарски”, филиал – Смолян, доклад на тема, стр. 218 – 222.
2. Marketing communications in the tourism sector in Bulgaria during the crisis, доклад за сборник от Първата международна конференция за докторанти „Икономика, Мениджмънт и Туризъм“, организирана от ЮЗУ „Неофит Рилски”, Благоевград, Факултет по икономика и туризъм, стр. 152 – 159.
3. Проект към Градски изследвания: интердисциплинарни изследвания за млади учени, Изследователски център по социални науки, СУ „Св. Климент Охридски”, тема на проекта: Ролята на градската култура за изграждане на бранд на място http://rcss.eu/index.php?section=33&sub_category=1&display=126&id=206
4. „Ролята на градската култура за изграждане на бранд на място - гр.Пловдив”, доклад за годишник на департамент „Антропология”, НБУ, бр. 4, година 2010, „Градът – Социални трансформации и културни практики”, тема на доклада: http://ebox.nbu.bg/apl2010/index.php?p=23
5. „Онлайн маркетинг за туристически дестинации, предимства и недостатъци“, Трета международна конференция Маркетингът – реалност и проекции в бъдещето, стр….
6. Научна статия: Културният туризъм като туристически брандинг на дестинация, (съавтор доц. д-р Соня Алексиева), „Маркетингови метаморфози и иновации в дигиталната ера”, Бургаски Свободен Университет, катедра „Маркетинг“, ЦИУН 2013
7. Научна статия: Бранд на туристическа дестинация или уникално предложение за туриста. Новият туристически бранд „България“ проблеми и перспективи, (съавтор доц. д-р Соня Алексиева), Международното висше бизнес училище, Ботевград Международна конференция „Съврeменният модел на ЕС и мястото на България в него“.
- Курсове от текущия семестър:
-
BAEB764D Рекламна политика BAEB768D Интегрирани маркетингови комуникации BAEB812D Връзки с обществеността BAFB823D Семинар Дипломиране BAMB424D Разбиране на потребителите – преживявания, удовлетвореност и лоялност BAMB515D Разработване на проект I BAMB516D Защита на разработения проект пред жури I BAMB530D Практика I част BAMB615D Разработване на проект II BAMB616D Защита на разработения проект пред жури II BAMB630D Практика II част BAMB709D Маркетинг чрез съдържание (Content marketing) BAMB717D Защита на разработения проект пред жури III BAMB821D Стаж II