гл. ас. д-р Боряна Гигова
Петък 12:30-14:30 408 I Корпус
Професионална автобиография:
Д-р Боряна Гигова е преподавател по реклама в Нов български университет. За нея брандингът е не само професия, но и любимо хоби. Има над 15-годишен международен опит в областите на стратегически маркетинг, брандинг, бизнес развитие и комуникации (САЩ, Канада, Франция, Южна Америка, ОАЕ). Трудовият си опит съчетава, допълва и надгражда с образованието си. Завършва в Нов български университет бакалавър „Политически науки“ и магистър „Политически мениджмънт и публични политики”, a от 2016г. вече е официално и доктор, като защитава дисертацията си с темата „Медийната репутация като държавна политика”.
Д-р Боряна Гигова е преподавател в три департамента на Нов български университет.
Натрупаният й стаж – доброволчески и трудов – съвместява двете й любими сфери – реклама и брандинг.
Преподава дисциплините „Сторителинг”, „Брандинг”, „Стратегически бранд мениджмънт”, „Дигитален брандинг” и други.
През 2016 г. защитава докторска дисертация на тема „Медиийната репитация като държавна политика“.
Член е на журито на AdVenture, EACA.
Сфери на интерес:
- Бранд сторителинг
- Брандинг стратегии
- Стратегически бранд мениджмънт
- Дигитален брандинг
- Дигитален сторителинг
Публикации:
1. "GEN Z branding through AI", Научен доклад изнесен по време на Научна годишна конференция на Департамент Кино, реклама и шоубизнес. 28.06.2023
2. „Traditional vs. Sustainable Luxury Branding" Научен доклад, изнесен на английски език по време на Лятна школа на ПР, НБУ, 22-24.06.2023 г.
3. "Устойчив брандинг на луксозни стоки. Новото нормално", Годишник на департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ 2022, 87 -100 стр. ISSN 2535-1079 (online)
https://visualarts.nbu.bg/bg/publikacii/godishnik-na-departament-kino-reklama-i-shoubiznes-2022-g
4. "Сторителинг в рекламата, или тайната на разказване на корпортивни истории, които завладяват сърцата и умовете на потребителите." Статия в Годишник на департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ 2021, 105 - 118 стр. ISSN 2535-1079 (online) https://visualarts.nbu.bg/bg/publikacii/godishnik-na-departament-kino-reklama-i-shoubiznes-2020-2021
5. “Archetypes as Boundaries In Brand Storytelling?” Статия на английски език в Сборник Лятна школа по ПР 2019, 13-23 стр. София: НБУ, 2019. ISBN 978-619-233-186-3
https://masscomm.nbu.bg/bg/lqtna-pr-shkola/sbornik-s-dokladi-ot-lqtna-shkola-po-vryzki-s-obshtestvenostta-2019
6. „Емoционалният брандинг и теорията на марките на любовта (Lovemarks)”. Научна студия в Годишник на департамент „Масови комуникации“ 2017. Студията е публикувана и в електронното издание на Годишника на http://ebox.nbu.bg/mascom18/view_lesson.php?id=12
ISSN 1310-8670
7. „Репутацията като стратегически ресурс“
Научна студия в Годишник на департамент „Масови комуникации“ 2016 г. Студията е публикувана и в електронното издание на Годишника на http://ebox.nbu.bg/mascom17/view_lesson.php?id=14
ISSN 1310-8670
8. „Разработване на стратегия за развитие на бранда България. Изследване на подходящите символи и визуалните елементи“
„Сборник с научни публикации“ по проект BG051PO001-3.3.06., том II, издание на Нов български университет, 2015 г.
9. „Въздействие на националния брандинг върху националната идентичност”
Научна студия в Годишник на Департамент Масови комуникации 2015 г. Студията е публикувана и в електронното издание на Годишника на департамента на адрес: http://ebox.nbu.bg/mascom16
ISSN 1310-8670
10. „#Националенбрандинг“
Статия в сборник от XVII Лятна школа по връзките с обществеността на Департамент Масови комуникации, 02-04 август 2015 г.
11. „Имидж и национален брандинг”
Научна студия в Годишник на Департамент Масови комуникации 2014 г. Студията е публикувана и в електронното издание на Годишника на http://ebox.nbu.bg/mascom15/view_lesson.php?id=25
ISSN 1310-8670
12. „Анализ на брандинг стратегии. Добри практики”
Научна студия в Годишник на Департамент Масови комуникации 2013 г. Студията е публикувана и в електронното издание на Годишника на департамента на адрес: http://ebox.nbu.bg/mascom14/
ISSN 1310-8670
13. „Култура. Национален брандинг?“
Статия в сборник от XVI Лятна школа по връзките с обществеността на Департамент Масови комуникации, 05-06 юли 2014 г.
14. „Брандът България. Въвеждане на интегриран бранд мениджмънт”
Научна студия в Годишник на Департамент Масови комуникации 2012 г. Студията е публикувана и в електронното издание на Годишника на департамента на адрес: http://ebox.nbu.bg/mascom13/view_lesson.php?id=18
ISSN 1310-8670
15. „Кризисен ПР – глобален, социален, виртуален”
Статия в сборник от XV Лятна школа по връзките с обществеността на Департамент Масови комуникации, 29-30.06.2013 г.
- Курсове от текущия семестър: