гл. ас. д-р Росица Накова
Понеделник 17:30-18:30 имейл:rnakova@nbu.bg Онлайн
Професионална автобиография:
Росица Накова завършва през 2002г. Стопански Факултет на ТУ- София.
Същата година става и редовен докторант в Стопански Факултет на ТУ-София, къде успешно защитава дисертация на тема "Повишаване на маркетинговата конкурентоспособност чрез маркетингови иновации". През 2007 г. постъпва като редовен асистент в катедра „ИИИМ” на ТУ-София до 2020г. От 2020г става главен асистент в НБУ департамент "Икономика".
Автор и съавтор на общо 23 научни публикации. Член на ННТД „Мениджмънт и инженеринг”. Участва в 6 научни проекта. Научните и професионалните интереси са свързани с маркетинг, управление на маркетинговата конкурентоспособност и иновации.
Публикации:
1.CUSTOMER SATISFACTION IN BULGARIAN RETAIL MARKET,II International Scientific Conference Regional development and cross-border cooperation, Pirot, 2019г. Macedonia, pp 81-86, ISBN 978-86-900497-1-4.
2.Основни похвати при мърчандайзинга като средство за увеличаване на продажбите, IX Международна научно-приложна конференция „Цифрова икономика и блокчейн технологии“ Варна 2018г, стр.271-275, ISBN 978-619-7026-28-33.
3.Влиянието на организационната иновация върху конкурентноспособността на българските предприятия. Петата научна конференция, НВУ „Васил Левски“, Велико Търново 2009г, SBN 978-86-900497-1-4.
4.Влиянието на организационната иновация върху конкурентноспособността на българските предприятия. Петата научна конференция за курсанти и студенти, НВУ „Васил Левски“, Велико Търново 2009,SBN 978-86-1867-14-42.
5.Повишаване на конкурентоспособността чрез маркетингови иновации.Годишник на ТУ-София, Мениджърски решения за глобален и местен пазар в условия на криза 2009, стр 34-40, SBN 978-76-9497-6-8.
- Курсове от текущия семестър:
-
BAMB401D Маркетингова среда BAMB530D Практика I част BAMB616D Защита на разработения проект пред жури II BAMB629D Управление на маркетинга BAMB630D Практика II част BAMB717D Защита на разработения проект пред жури III BAMB724D Проект Предизвикателствата пред маркетинговите комуникации в дигиталната ера BAMB821D Стаж II