Маркетинг

Кратко представяне на програмата:

Докторска програма „Маркетинг“ осигурява придобиване и непрекъснато осъвременяване на знанията за процесите в областта на маркетинга, които са в основата за вземането на информирани, компетентни и навременни маркетингови решения. Основната цел в обучението е въз основа на комбинирането на широкообхватни знания и практически умения да даде възможност на докторантите за изследване, критичен анализ, аргументирана оценка, гъвкаво и креативно решаване на бизнес въпроси, свързани с маркетинговите проблеми, пред които е изправена фирмата в сложната и динамична среда в наши дни. Силно интердисциплинарният характер на докторската програма предоставя възможност на специалисти от други образователни направления да разширят и задълбочат компетентността си за проучване, оценка, управление и приложение на концепциите, теориите, инструментите и практиките в различни области в динамично развиващите се направления на маркетинга.

Програмата на обучение е съобразена с най-новите тенденции в развитието на една от най-динамичните икономически дисциплини – маркетинга, като дава съвременни познания за теорията и практиката на международните икономически отношения и подготвя докторантите за практическа реализация както в академична среда, така и в различни сфери на маркетинговата практика.

Обучението и научното ръководство се осъществява от преподаватели от Департамент „Икономика“ с дългогодишен академичен и практически опит в областта на маркетинговите изследвания, комуникацията, брандинга, стратегическото управление на маркетинговите дейности на фирмата, международния маркетинг и др. Учебната програма е разработена на основата на консултации с някои от най-успешните български компании, занимаващи се с разнообразни аспекти на маркетинговата дейност.

Кръгът от възможни докторски тези в рамките на програмата е изключително широк, но центърът на тежестта им е съсредоточен върху еволюцията, тенденциите и перспективите в съвременното развитие на теорията и практиката в областта на маркетинга, както и на тяхното практическо приложение в реалния бизнес на глобално, регионално и национално ниво, със специфичен фокус върху България.

прочети още
Маркетинг