Рекламен мениджмънт и визуален брандинг
Кратко представяне на програмата:
Програмата е насочена към получаване на необходимите практически и теоретични знания и умения за управлението на рекламния процес, като се разглеждат гледните точки на отделните участници в него - рекламодател, рекламна агенция, медия и потребители. Програмата фокусира практическите умения върху рекламната агенция - нейната роля и функции в разработването на интегрирани корпоративни комуникации.
Поради нуждата все повече рекламни агенции да предлагат не просто добре планирани рекламни кампании и творчески идеи, а интегрирани комуникационни решения, програмата има за цел да представи и развие разбиране за:
- интегрирането на рекламата с алтернативните форми на корпоративна комуникация, включително нетрадиционни медии, дигитални платформи за комуникация, реклама от уста на уста, инфлуенсър маркетинг, продуктово позициониране и т.н.
- синергичната работа на бранд и агенция при дългосрочното развитие на комуникациите на бранда.
- проф. д-р Грета Дерменджиева CASB533 Страниране (InDesign)
- проф. д-р Десислава Бошнакова ADVM119 Принципи на маркетинговите комуникации
- проф. д-р Христо Катранджиев ADVB602 Рекламен мениджмънт
- проф. Иван Георгиев CASB800 Семинар "Визуални изкуства"
- доц. д-р Даниела Кадийска ADVB005 Интегрирани маркетингови комуникации ADVB101 Приложни аспекти на рекламата ADVB201 Рекламата - практически решения ADVM103 Управление на връзките агенция-клиент ADVM119 Принципи на маркетинговите комуникации ADVM137 Работилница: Творческото мислене като умение ADVM213 Семинар: Рекламни фестивали CASB800 Семинар "Визуални изкуства"
- доц. д-р Димитър Димитров CASB800 Семинар "Визуални изкуства"
- доц. д-р Енчо Найденов ADVM308 Фотография и реклама
- доц. д-р Кристиян Постаджиян ADVB005 Интегрирани маркетингови комуникации ADVB012 Медийна реклама ADVB569 Проект: Изследване на медийна среда ADVM001 Проект: Интегрирана комуникационна кампания ADVM111 Семинар: Регулиране, саморегулиране и социална отговорност на рекламата в България ADVM115 Практика "Рекламна академия" ADVM119 Принципи на маркетинговите комуникации ADVM218 Практика: Академия за онлайн реклама ADVM307 Стаж CASB569 Реклама и медии CASB861 Международна реклама
- доц. д-р Надя Маринова ADVB008 Маркетинг микс
- доц. д-р Стефан Серезлиев ADVM203 Реклама, бранд и визуални комуникации
- гл. ас. д-р Боряна Гигова ADVM129 Бранд сторителинг ADVM138 Работилница: Бранд бук ADVM217 Проект: Дигитална кампания от А до Я
- гл. ас. д-р Боян Кутевски CASB761 Копирайтинг и медийни формати
- гл. ас. д-р Десислава Данкова ADVM119 Принципи на маркетинговите комуникации
- гл. ас. д-р Румяна Стефанова ADVB007 Компютърна обработка на изображението в рекламата ( Photoshop) ADVB010 Компютърни графични средства в рекламата ( CorelDRAW)
- гл. ас. д-р Севина Иванова CASB800 Семинар "Визуални изкуства"
- ас. д-р Жюстин Джадала Мария ADVM330 Комуникации в социалните медии
- ас. Силвия Иванова CASB800 Семинар "Визуални изкуства"
- Александра Стоименова-Атанасова ADVM120 Бриф и инсайт в рекламата
- Ангел Искрев ADVM330 Комуникации в социалните медии
- Боряна Иванова-Великова ADVM119 Принципи на маркетинговите комуникации ADVM123 Рекламни стратегии на бранда ADVM324 Бранд мениджмънт
- Георги Малчев ADVM217 Проект: Дигитална кампания от А до Я ADVM300 Рекламна комуникация в Интернет
- Дорина Минковска ADVB202 Творчески техники в рекламата CASB769 Творческа стратегия в рекламата CASB860 Корпоративна идентичност и имидж
- Елена Колева ADVM226 Методи за изследване на рекламното въздействие
- Желез Атанасов ADVM132 Стратегическо планиране в рекламата
- Иван Христов ADVM219 Психологически аспекти на рекламата
- Николай Тинков ADVM311 Рекламни казуси
- Петър Кесерджиев ADVM310 Творчески практики