Маркетинг, реклама и връзки с обществеността (на английски език, съвместна програма с университета в Йорк)
Кратко представяне на програмата:
Магистърската степен по маркетинг, реклама и връзки с обществеността е създадена, за да предостави на студентите интегриран и стратегически поглед върху маркетинга. Основната цел на програмата е да разработи ефективни маркетингови, бранд и рекламни специалисти, разполагащи с познания и разбиране относно различните форми на маркетингови комуникации, включително набор от технически, личностни и концептуални умения, които ще подобрят възможностите им за бъдеща кариера в тази сфера.
Основните ценности, които стоят в основата на тази програма и я разграничават от традиционните магистърски програми по маркетинг, са интегративният подход, отчитането на новите маркетингови реалности и създаването на компетентност в балансиран микс от маркетингови умения на експертно ниво.
Практики:
Opportunities for positions and internships in marketing agencies and / or internal marketing departments. Helping students start their careers during their studies.
Компетенции на завършилите програмата:
Graduates have competencies in the field of: strategic marketing; e-business marketing; research methods in business; public relations strategies; strategic brand management and others.
Дипломиране:
The educational graduate degree is completed with a master’s thesis or state examination upon obtaining the necessary number of credits. The conditions for graduation are set out in the "Standards for completion of educational and qualification degree."
Професия и възможни заемани длъжности:
Завършилите магистърската програма могат да развиват кариера в:
Управление на маркетинга, бранд мениджмънт, разработване на продукти, авторски права, връзки с медиите, управление на връзките с обществеността, проучване на пазара, търговия на дребно, продажби.
Департамент, предложил програмата:
Икономика