VIPB469 Проект:Графично оформление:портфолио
Анотация:
Курсът представлява самостоятелна работа на студентите, които трябва да разработят дигитален вариант на своето портфолио. Възможни са различни софтуерни решения или платформи.
Преподавател(и):
доц. Калина Христова д-р
доц. Цветан Илиев
Описание на курса:
Компетенции:
Завършилите курса студенти:
- Ще могат да репрезентират своите художествени умения в кратка дигитална презентация
Предварителни изисквания:
Интерес в областта на визуалните изкуства и графичен дизайн
Визуална култура
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Реализиране на дигитално портфолио (в онлайн платформа / презентация)
Литература по темите:
На български език:
1. Паркър, Р., Професионален дизайн в рекламата, СофтПрес, (12.11.2006)
2. Тейлър, Д., Бранд визия, Дамян Яков, 2008
3. Деянов, П.,Психоанализа и рекламна символика, 2005
На английски език:
1. Taylor, A., Strategic Thinking for Advertising Creatives, Laurence King; 01 edition (30 Sept. 2013)
2. Veksner, S., How to Make It as an Advertising Creative, Laurence King; 01 edition (17 May 2010)
3. Barry, P., The Advertising Concept Book: Think Now, Design Later, Thames and Hudson Ltd; 3 edition (11 Aug. 2016)
4. Pricken, M., Creative Advertising: Ideas and Techniques from the World's Best Campaigns, Thames and Hudson Ltd; 2 edition (26 May 2008)
5. Ingledew, J., The A - Z of Visual Ideas: How to Solve any Creative Brief, Laurence King; 01 edition (10 Oct. 2011)
6. Boches, E., Sullivan, L., Hey, Whipple, Squeeze This: The Classic Guide to Creating Great Ads, John Wiley & Sons; 5th Revised edition (16 Feb. 2016)
7. Trott, D., One Plus One Equals Three: A Masterclass in Creative Thinking, Macmillan; Main Market Ed. edition (4 Jun. 2015)
8. Trott, D., Predatory Thinking: A Masterclass in Out-Thinking the Competition, Macmillan; 1 edition (23 May 2013)
9. Hegarty, J., Hegarty on Creativity: There are No Rules, Thames and Hudson Ltd; 01 edition (10 Mar. 2014)