BAMB810D Устойчив маркетинг
Анотация:
Целта на курса е да се научат специфичните задачи на устойчивият маркетинг и неговата обвързаност със зеления и екологичният маркетинг.

Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
съвременните виждания за същността на устойчивият маркетинг и осъзнават неговата ключова роля в дейността на организациите, чрез решаване на казуси и проблемни ситуации.
процеса на анализ на обкръжаващата среда, провеждането на маркетингови проучвания и изграждането на маркетингова информационна система, проучване на потребителското поведение и факторите, които го обуславят, чрез решаване на практически задачи.
Разбират процеса на разработване на целевия пазар на организацията чрез прилагане на знанията напрактика;
Получават знания за значението и основните характеристики на елементите на маркетинг микса на организацията, с помощта на практически задачи.
2) могат:
Да използват устойчивият маркетингов категориен апарат напрактика;
Да прилагат основните маркетингови принципи при решаване на конкретни практически казуси.
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- СЪЩНОСТ, НЕОБХОДИМОСТ, КАТЕГОРИЕН АПАРАТ НА УСТОЙЧИВИЯТ МАРКЕТИНГ. ПРИЛИКИ И РАЗЛИКИ МЕЖДУ ЕКОЛОГИЧЕН, ЗЕЛЕН И УСТОЙЧИВ МАРКЕТИНГ. МАРКЕТИНГОВИ СТРАТЕГИИ ПРИ УСТОЙЧИВИЯ МАРКЕТИНГ. МИНАЛО, НАСТОЯЩЕ И БЪДЕЩЕ НА УСТОЙЧИВИЯТ МАРКЕТИНГ УСПЕХИ И ПРОВАЛИ НА УСТОЙЧИВИЯТ МАРКЕТИНГ. Практическо занятие дискусияи казуси. Практическо занятие дискусияи казуси. Практическо занятие дискусияи казуси.
Литература по темите:
Котлър, Ф, Маркетинг 4.0: От традиционното към дигиталното, 2019