BAEB863D Управление на продажбите

Анотация:

Целта на курса "Управление на продажбите" е студентите да получат необходимите знания за същността и основните принципи на управлението на продажбите.

В логическа последователност и обвързаност се изясняват следните основни въпроси: същност на продаването и теории на продаването, същност и значение на управлението на продажбите, начало на продажбения процес, лични продажби, осъществяване на продажбите, закриване на продажбите, продажбени техники.

прочети още
Маркетинг - ДО

Преподавател(и):

доц. Надежда Димова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти ще:

1) знаят:

Познават съвременните виждания за същността на продажбите и осъзнават тяхната ключова роля в дейността на организациите.

Получават знания за процеса на осъществяване на продажбите и продажбените техники.

2) могат:

Да използват продажбени техники;

Да прилагат основните продажбени похвати в практически казуси.


Предварителни изисквания:
Студентите трябва да имат знания по "Основи на маркетинга".

Форми на провеждане:
Дистанционен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Тема №1 Същност на продаването и теории на продаването. Тема №2 Същност и значение на управлението на продажбите. Тема №3 Лични продажби и взаимодействие между купувачи и продавачи Тема №4 Начало на продажбения процес Тема №5 Осъществяване на продажбите Тема №6 Приключване на продажбите Тема №7 Продажбени техники Тема №8 Адаптивно продаване Тема №9 Квотиране на продажбите и управление на териториите Тема №10 Роля на човешкия фактор в управлението на продажбите Тема № 11 Проблеми на организацията на информационните потоци в управлението на продажбите

Литература по темите:

Основна литература:

1.Димова, Н., Конкурентни предимства чрез управление на продажбите в търговията на дребно, "Авангард Прима",2009

2.Костова,С.,И.Петров, Продаване и управление на продажбите, Изд."Тракия",2002

Средства за оценяване: