BAEB863D Управление на продажбите
Анотация:
Целта на курса "Управление на продажбите" е студентите да получат необходимите знания за същността и основните принципи на управлението на продажбите.
В логическа последователност и обвързаност се изясняват следните основни въпроси: същност на продаването и теории на продаването, същност и значение на управлението на продажбите, начало на продажбения процес, лични продажби, осъществяване на продажбите, закриване на продажбите, продажбени техники.

Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти ще:
1) знаят:
Познават съвременните виждания за същността на продажбите и осъзнават тяхната ключова роля в дейността на организациите.
Получават знания за процеса на осъществяване на продажбите и продажбените техники.
2) могат:
Да използват продажбени техники;
Да прилагат основните продажбени похвати в практически казуси.
Предварителни изисквания:
Студентите трябва да имат знания по "Основи на маркетинга".
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Тема №1 Същност на продаването и теории на продаването. Тема №2 Същност и значение на управлението на продажбите. Тема №3 Лични продажби и взаимодействие между купувачи и продавачи Тема №4 Начало на продажбения процес Тема №5 Осъществяване на продажбите Тема №6 Приключване на продажбите Тема №7 Продажбени техники Тема №8 Адаптивно продаване Тема №9 Квотиране на продажбите и управление на териториите Тема №10 Роля на човешкия фактор в управлението на продажбите Тема № 11 Проблеми на организацията на информационните потоци в управлението на продажбите
Литература по темите:
Основна литература:
1.Димова, Н., Конкурентни предимства чрез управление на продажбите в търговията на дребно, "Авангард Прима",2009
2.Костова,С.,И.Петров, Продаване и управление на продажбите, Изд."Тракия",2002
Средства за оценяване: