Маркетинг
Програмна схема
В V, VI и VII семестър студентите си записват 6 аудиторни курса по 3 кредита - 18 кредита и 2 тренингови курса по 6 кредита - 12 кредита. В V и VI семестър тренинговите са практика и проект или семинар, а в VII семестър са стаж и проект или семинар. В VIII семестър студентите си записват 5 аудиторни курса по 3 кредита - 15 кредита и 2 тренингови курса (един от 6 кредита и един от 9 кредита) - 15 кредита.
8-ми семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAMB701 Маркетинг на услугите доц. д-р Надежда Димова гл. ас. д-р Росица Накова 30 ч. 3 кр.
- BAMB743 Маркетингови изследвания проф. д-р Иван Боевски гл. ас. д-р Красимир Костенаров 30 ч., 2/2, 3 кр.
- BAMB744 Брандинг (Brand building & Brand management) проф. Кристиан Банков, д.н. гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 30 ч., 2/2, 3 кр.
- BAMB801 Международен маркетинг проф. д-р Иван Боевски проф. д-р Светла Бъчварова-Пиралкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB802 Управление на продажбите доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.
- BAMB825 Устойчив маркетинг доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.
- BAMB836 Връзки с обществеността (PR) Албена Мирошникова 30 ч. 3 кр.
Тренингови курсове
- BAFB862 Семинар: Дипломиране гл. ас. д-р Ралица Димитрова гл. ас. д-р Стефания Темелкова гл. ас. д-р Нигохос Канарян 12 ч. 6 кр.
- BAMB819 Стаж доц. д-р Надежда Димова гл. ас. д-р Стефания Темелкова гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 18 ч. 9 кр.
- BAMB820 Семинар Маркетингово управление на услуга доц. д-р Ваня Сланчева-Банева 12 ч. 6 кр.