VIPB755 Рекламни стратегии

Анотация:

Курсът акцентира бърху методите и техниките за изграждане на цялостна рекламна стратегия за конкретен бранд, събитие, град или държава.

Разглеждат се множество прримери в световен план, прави се анализ на постиженията.

Курсът има практическа насоченост и дава възможност на студентите да работят по реални казуси, с реални поръчители / клиенти.

прочети още
Визуални изкуства

Преподавател(и):

доц. Калина Христова  д-р
 Петър Кесерджиев  

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

• за историята и развитието на графитният дизайн (приложна графика);

• за последните тенденции при изграждането на запазен знак/лого;

• за новите тенденции и школи в съвременния графичен дизайн;

2) могат:

• да създават съвременни логотипи и графични знаци;

• да създават собствени концепции за фирмена идентичност;

• да прилагат и използват ,създадените графини елементи в конкретни проекти за тотал графичен дизайн на продукт;


Предварителни изисквания:
Интерес в областта на рекламата и графичния дизайн

Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Как се прави рекламна стратегия? (Практически указания и примери от практиката)
  2. Определяне на целевата група
  3. Самата стратегия - лейаут на проекта
  4. Разработване на рекламна стратегия за нов бранд или продукт - презентиране на серия плакатни визии
  5. Конферанс - финално текущо оценяване

Литература по темите:

• „Българският плакат“ – автор Светлин Босилков

• „Авторски плакат“ – автор Иван Газдов

• ОИ „Приложна графика“ – издания на СБХ, каталози от изложбите (1973-1990)

• „Биенале на българския театрален плакат – Димитровград, София“, каталози от изложбите (1980-1992)

• „Международно триенале на сценичния плакат – София“, каталози от изложбите (1995-2010)

• „Visual Cut Bulgaria“ – автор Андреан Нешев

• „Анонимният известен“ – автор Магдалина Станчева