CSTB760 Стаж: Графичен дизайн и анима-ция
Анотация:
Стажът представлява самостоятелно изпълнение на професионални задачи в реални условия на упражняване на дадена професия. Той се провежда във външна институция или в Учебно-практическите и изследователски звена или в администрацията на НБУ.
Студентите решават задачи, които имат за цел да развият уменията им за създаване на завършени проекти в различни области на двумерната и тримерна компютърна анимация.
Институцията, в която се провежда стажа участва в изготвянето на програмата за стажа. Тя запознава студентите с правилата за вътрешния ред, задачите и изискванията за изпълнение през периода на стажа и осигурява необходимите условия за работа по време на стажа.
По време на стажа, водещите преподаватели на стажа от департамент „Информатика“ осъществяват научно и методично ръководство.
Преподавател(и):
гл. ас. Йоана Минкова д-р
доц. Росица Голева д-р
гл. ас. Десислава Георгиева д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• особеностите при реализацията на големи проекти.
2) могат:
• да работят в екип по различни поставени задачи.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
• по работа с продукти за двумерна и тримерна графика и анимация.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Стаж
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Консултации по конкретни задачи.
- Представяне и защита на работата в стажа.
Литература по темите:
• Малешков, С., В. Георгиев, Компютърна графика и фотореалистична визуализация, учебник, издателско на НБУ, ISBN: 978-954-535-808-7, 2014
• Gallo, C. The Presentation Secrets of Steve Jobs: How to Be Insanely Great in Front of Any Audience, 2009
• Tracy, B. Speak to Win: How to Present with Power in Any Situation, 2008
• Hering, H. How to Write Technical Reports: Understandable Structure, Good Design, Convincing Presentation, 2019
• Adair, J. The Art of Creative Thinking: How to Be Innovative and Develop Great Ideas, 2009
• Harvard Business Review Press, Presentations, 2014
• Derakhshani D., R.L. Derakhshani, Autodesk 3ds Max 2016 Essentials, 2015
• Mooney, T. 3ds Max Speed Modeling for Games, 2012
• Tickoo, S. Autodesk 3ds Max 2016 for Beginners: A Comprehensive Guide, 2015
• Gahan, A. Game Art Complete: All-in-One: Learn Maya, 3ds Max, ZBrush, and Photoshop Winning Techniques (All in One), 2008
• Hearn, D., M. Baker. Computer Graphics - C version, Second Edition, Prentice-Hall, 1997
• Foley, J., A. van Dam, S. Feiner and J. Hughes. Computer Graphics - Principle and Practice, Second Edition, Addison Wesley, 1990
• Pokorney, C., C. Gerald. Computer Graphics: the Principles behind the Art and Science, Franklin, 1989
• Marshall, G. Computer Graphics, Prentice-Hall, 1987.
• Ahearn, L. 3D Game Environments: Create Professional 3D Game Worlds, Focal Press, 2008
• Bousquet, M. How to Cheat in 3ds Max 2011: Get Spectacular Results Fast, Focal Press, 2010
• O'Conno,r R. Beginner's Guide to Create Models in 3ds Max 2016, 2015
• Boughen, N. 3ds max Lighting, 2005
• Steed, P. Modeling a Character in 3ds max, 2005
• O'Connor, R. Beginner's Guide to Shading and Texturing in 3ds Max 2016, 2015
• Cardoso, J. 3D Photorealistic Rendering. Interiors & Exteriors with V-Ray and 3ds Max, 2017
• Cusson, R., J. Cardoso . Realistic Architectural Visualization with 3ds Max and Mental Ray, 2007
• https://helpx.adobe.com/captivate
• Burger, J. The Desktop Multimedia Bible, Addison-Wesley Publishing Company, Reading, MA,1993
• Tway, L. Multimedia In Action, AP Profesional, London,1996
• Воген, Т. Мултимедия, практическое руководство, Попурри, Киев, 1997
Средства за оценяване:
Текущо оценяване:
1. Проект - 75%.
2. Представяне на самостоятелен проект - 25%.
Финално оценяване:
1. Проект - 75%.
2. Представяне на самостоятелен проект - 25%.