CSTB760 Стаж: Графичен дизайн и анима-ция

Анотация:

Стажът представлява самостоятелно изпълнение на професионални задачи в реални условия на упражняване на дадена професия. Той се провежда във външна институция или в Учебно-практическите и изследователски звена или в администрацията на НБУ.

Студентите решават задачи, които имат за цел да развият уменията им за създаване на завършени проекти в различни области на двумерната и тримерна компютърна анимация.

Институцията, в която се провежда стажа участва в изготвянето на програмата за стажа. Тя запознава студентите с правилата за вътрешния ред, задачите и изискванията за изпълнение през периода на стажа и осигурява необходимите условия за работа по време на стажа.

По време на стажа, водещите преподаватели на стажа от департамент „Информатика“ осъществяват научно и методично ръководство.

прочети още
Мултимедия и компютърна графика

Преподавател(и):

гл. ас. Йоана Минкова  д-р
доц. Росица Голева  д-р
гл. ас. Десислава Георгиева  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Успешно завършилите курса студенти:

1) знаят:

• особеностите при реализацията на големи проекти.

2) могат:

• да работят в екип по различни поставени задачи.


Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:

• по работа с продукти за двумерна и тримерна графика и анимация.



Форми на провеждане:
Редовен

Учебни форми:
Стаж

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Консултации по конкретни задачи.
  2. Представяне и защита на работата в стажа.

Литература по темите:

• Малешков, С., В. Георгиев, Компютърна графика и фотореалистична визуализация, учебник, издателско на НБУ, ISBN: 978-954-535-808-7, 2014

• Gallo, C. The Presentation Secrets of Steve Jobs: How to Be Insanely Great in Front of Any Audience, 2009

• Tracy, B. Speak to Win: How to Present with Power in Any Situation, 2008

• Hering, H. How to Write Technical Reports: Understandable Structure, Good Design, Convincing Presentation, 2019

• Adair, J. The Art of Creative Thinking: How to Be Innovative and Develop Great Ideas, 2009

• Harvard Business Review Press, Presentations, 2014

• Derakhshani D., R.L. Derakhshani, Autodesk 3ds Max 2016 Essentials, 2015

• Mooney, T. 3ds Max Speed Modeling for Games, 2012

• Tickoo, S. Autodesk 3ds Max 2016 for Beginners: A Comprehensive Guide, 2015

• Gahan, A. Game Art Complete: All-in-One: Learn Maya, 3ds Max, ZBrush, and Photoshop Winning Techniques (All in One), 2008

• Hearn, D., M. Baker. Computer Graphics - C version, Second Edition, Prentice-Hall, 1997

• Foley, J., A. van Dam, S. Feiner and J. Hughes. Computer Graphics - Principle and Practice, Second Edition, Addison Wesley, 1990

• Pokorney, C., C. Gerald. Computer Graphics: the Principles behind the Art and Science, Franklin, 1989

• Marshall, G. Computer Graphics, Prentice-Hall, 1987.

• Ahearn, L. 3D Game Environments: Create Professional 3D Game Worlds, Focal Press, 2008

• Bousquet, M. How to Cheat in 3ds Max 2011: Get Spectacular Results Fast, Focal Press, 2010

• O'Conno,r R. Beginner's Guide to Create Models in 3ds Max 2016, 2015

• Boughen, N. 3ds max Lighting, 2005

• Steed, P. Modeling a Character in 3ds max, 2005

• O'Connor, R. Beginner's Guide to Shading and Texturing in 3ds Max 2016, 2015

• Cardoso, J. 3D Photorealistic Rendering. Interiors & Exteriors with V-Ray and 3ds Max, 2017

• Cusson, R., J. Cardoso . Realistic Architectural Visualization with 3ds Max and Mental Ray, 2007

• https://helpx.adobe.com/captivate

• Burger, J. The Desktop Multimedia Bible, Addison-Wesley Publishing Company, Reading, MA,1993

• Tway, L. Multimedia In Action, AP Profesional, London,1996

• Воген, Т. Мултимедия, практическое руководство, Попурри, Киев, 1997

Средства за оценяване:

Текущо оценяване:

1. Проект - 75%.

2. Представяне на самостоятелен проект - 25%.

Финално оценяване:

1. Проект - 75%.

2. Представяне на самостоятелен проект - 25%.