BAMB706D Дигитален маркетинг - иновативни технологии в маркетинга

Анотация:

Курсът предоставя възможност на студентите да навлязат по-задълбочено в технологиите на бъдещето и тяхната роля в маркетинга

прочети още
Маркетинг - ДО

Преподавател(и):

доц. Жюстин Джадала Мария  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Разбиране за технологиите на бъдещето и приложението им в маркетинга, медиа микс, възможност за иновативно мислене и креативни подходи
Предварителни изисквания:
Базова компютърна и медийна грамотност

Форми на провеждане:
Дистанционен

Учебни форми:
Лекция

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Въведение
  2. История на медиите
  3. История на онлайн пространството и технологиите
  4. Смарт технологии и градска среда
  5. Смарт технологии, дом, транспорт, маркетинг
  6. Чат технологии и съдържание
  7. Чат технологии и съдържание - практикум
  8. Бъдещето на социалните мрежи
  9. Виртуална реалност и възможности
  10. Представяне на студентски проекти
  11. Обобщение

Литература по темите:

Информационен домейн@ интелигентни и смарт комуникации, изд. Симолини, 2018г.

Интерактивни стратегически комуникации. Изд.НБУ, 2012г.

Стратегически комуникации и управление на знанието, е-книга, изд. НБУ, 2009г

Стратегически комуникационен мениджмънт, изд. Сиела, 2005г.

Кастелс Мануель. Информационная эпоха.Изд.Государственый университет.М,2000.

Попер Карл. Логика и рост научного знания. Москва, Прогрес 1993 г.

Годишник на Департамент по масови комуникации. Нов Български университет. 2010-2013, е-издания.

Списание “Наука” изд. СУБ, бр.4/2006;бр3/2004;бр.5/2002

Smart technology. K. Worden, W. A. Bullough, Jonathan Haywood World Scientific, 2003.

www.melcrum.com;

www.iabc.com;

com.pbworks.com;

Communication World/Magazine of Communication Management, published by IABC; issued 2009-2019.

Journal of computer mediated communications. Issued 2008-2023