BAMB706D Дигитален маркетинг - иновативни технологии в маркетинга
Анотация:
Курсът предоставя възможност на студентите да навлязат по-задълбочено в технологиите на бъдещето и тяхната роля в маркетинга

Преподавател(и):
доц. Жюстин Джадала Мария д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Разбиране за технологиите на бъдещето и приложението им в маркетинга, медиа микс, възможност за иновативно мислене и креативни подходи
Предварителни изисквания:
Базова компютърна и медийна грамотност
Форми на провеждане:
Дистанционен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
- Въведение
- История на медиите
- История на онлайн пространството и технологиите
- Смарт технологии и градска среда
- Смарт технологии, дом, транспорт, маркетинг
- Чат технологии и съдържание
- Чат технологии и съдържание - практикум
- Бъдещето на социалните мрежи
- Виртуална реалност и възможности
- Представяне на студентски проекти
- Обобщение
Литература по темите:
Информационен домейн@ интелигентни и смарт комуникации, изд. Симолини, 2018г.
Интерактивни стратегически комуникации. Изд.НБУ, 2012г.
Стратегически комуникации и управление на знанието, е-книга, изд. НБУ, 2009г
Стратегически комуникационен мениджмънт, изд. Сиела, 2005г.
Кастелс Мануель. Информационная эпоха.Изд.Государственый университет.М,2000.
Попер Карл. Логика и рост научного знания. Москва, Прогрес 1993 г.
Годишник на Департамент по масови комуникации. Нов Български университет. 2010-2013, е-издания.
Списание “Наука” изд. СУБ, бр.4/2006;бр3/2004;бр.5/2002
Smart technology. K. Worden, W. A. Bullough, Jonathan Haywood World Scientific, 2003.
www.melcrum.com;
www.iabc.com;
com.pbworks.com;
Communication World/Magazine of Communication Management, published by IABC; issued 2009-2019.
Journal of computer mediated communications. Issued 2008-2023