BAMB724D Проект Предизвикателствата пред маркетинговите комуникации в дигиталната ера

Анотация:

Целта на настоящия курс е да отговори на новите маркетингови тенденции, които се появяват на пазара. И да анализира силата на инфлуенсърите. И видовете инфлуенсъри, които напоследък се увеличава все повече в днешно време. Дисциплината търси отговор на въпроса: Защо, генерираното от потребители съдържание вече е по-силен фактор за влияние, отколкото традиционните комуникационни практики?

прочети още
Маркетинг - ДО

Преподавател(и):

гл. ас. Росица Накова  д-р

Описание на курса:

Компетенции:

Студентите завършили курсът, свободно могат да анализарат:

-съдържание в социалните медии.

-съдържание на инфлуенсърите създадено в социалните медии.
Предварителни изисквания:
Студентите имат познания по следните дисциплини:

-Маркетинг

-Управление на маркетинга

-Икономика



Форми на провеждане:
Дистанционен

Учебни форми:
Проект

Език, на който се води курса:
Български

Теми, които се разглеждат в курса:

  1. Изследователски обзор по зададената тема – мнения, статистики, развитие;
  2. Проследяване на развитието на зададената тема;
  3. Дефиниране на спецификите на инфлуенс маркетинга
  4. Представяне на влиянието на генерирането на съдържание от потребителите онлайн
  5. Разработване на добри практики при стратегиите на инфлуенсърити.
  6. Създаване на съдържание на инфлуенсъри.

Литература по темите:

Дейан, А. 2003. Изучение рынка, Питер.

Дибб, С. 2001. Практическое руководство по сегментирования рынка. Питер.

Диксон, П. 1998. Управление маркетингом. Бином.

Доил, Питер. 2001. Маркетинг, ориентированньi на стоимость, Питер.

Дракър, П. 2002. Ефективното управление. Класика и стил.

Дракър, Питър. 2002. Практика на мениджмънта. Класика и стил.

Желев, С. 2000. Маркетингови изследвания за маркетингови решения. Тракия-М.

Залтман, Дж. 2006. Как мислят потребителите? Незаменими прозрения за „манталитета” на пазара. Класика и стил.

Иванов, П. 2004. Цели, стратегии и тактики в маркетинга, ИСК.

Изкуството на войната: древни китайски трактати. 2001. ИК”Труд”.

Класова, Св., кол. 2002. Маркетинг. УИ”Стопанство”.

Котлър, Ф. 2000. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. “Класика и стил”.

МакДональд, М. 2003. Стратегическое планирование маркетинга. Питер.

Макнийли, Мак. 2002. Сун Дзъ и изкуството на войната в бизнеса. Фокус.

Портър, М. Е. 2004. Конкурентното предимство на нациите. Класика и стил.

Прайд, У. , Феръл, О. 1994. Маркетинг: концепции и стратегии. Форком.

Рийс, Ал. 2002. Фокус: бъдещето на вашата компания зависи от него. Класика и стил.

Траут, Джак, С. Ривкин. 2000. Бъди различен или умри. Кръгозор.

Хетън, Анджела. 2001. Планирането в маркетинга. Инфодар

Чан Ким, Моборньо. 2006. Стратегията „Син океан”, Локус.

Aaker, David A. Strategic Market Management. 6-th ed., John Wiley and Sons.

Ambler T. 2000. The Financial Times Guide to Marketing: From Advertising to Zen. Pitman Publishing.

Hamel G. 2000. Leading the Revolution. HBSP, Boston (Mass.).

Hamel G., Prahalad C.K. 1994. Competing for the Future. HBSP, Boston (Mass.).

Lenskold, James D. Marketing ROI. The Path to Campaign, Customer, and Corporative Profitability, McGraw Hill, 2003.

Lynch R. 1994. European Marketing: A Strategic Guide to the New Opportunities. IRWIN.

McDonald Malcolm. 1995. Marketing Plans. How to Prepare Them, How to Use Them. Oxford (UK): Butterworth- Heineman Ltd.

Mercer, D. 1998. Marketing Strategy – the Challenges of the External Environment. Penguin Books.

Peter J. P. 1998. Consumer Behaviour and Marketing Strategy. McGraw- Hill.