Маркетинг
Програмна схема
В V, VI и VII семестър студентите си записват 6 аудиторни курса по 3 кредита - 18 кредита и 2 тренингови курса по 6 кредита - 12 кредита. В V и VI семестър тренинговите са практика и проект или семинар, а в VII семестър са стаж и проект или семинар. В VIII семестър студентите си записват 5 аудиторни курса по 3 кредита - 15 кредита и 2 тренингови курса (един от 6 кредита и един от 9 кредита) - 15 кредита.
7-ми семестър
Аудиторни курсове (кредитни)
- BAMB622 Емоционален маркетинг доц. д-р Надежда Димова 30 ч. 3 кр.
- BAMB714 Дигитален маркетинг - иновативни технологии в маркетинга ас. д-р Жюстин Джадала Мария 30 ч. 3 кр.
- BAMB743 Маркетингови изследвания проф. д-р Иван Боевски гл. ас. д-р Красимир Костенаров 30 ч., 1/2, 3 кр.
- BAMB744 Брандинг (Brand building & Brand management) д-р Полимира Митева 30 ч., 1/2, 3 кр.
- BAMB745 "Business-to-business marketing" проф. д-р Иван Боевски 30 ч. 3 кр.
- BAMB799 Маркетинг чрез съдържание (Content marketing) гл. ас. д-р Стефания Темелкова 30 ч. 3 кр.
- BAMB807 Стратегически маркетинг проф. д-р Иван Боевски доц. д-р Едуард Маринов 30 ч. 3 кр.
- BAMB824 Управление на международни сделки доц. д-р Ирена Николова 30 ч. 3 кр.
Тренингови курсове
- BAMB723 Стаж проф. д-р Събина Ракарова доц. д-р Надежда Димова гл. ас. д-р Стефания Темелкова гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 12 ч. 6 кр.
- BAMB724 Семинар Управление на продукти, марки и взаимоотношенията с потребителите гл. ас. д-р Димитър Трендафилов 12 ч. 6 кр.
- BAMB725 Проект Предизвикателствата пред маркетинговите комуникации в дигиталната ера гл. ас. д-р Стефания Темелкова 12 ч. 6 кр.