BAMB626 Проект: Управление на маркетинга
Анотация:
Целта на курса е да обобщава получените теоретични знания в областта на маркетинга и им придава подчертана практическа насоченост.
Целта на курса е студентите да приложат напрактика получените задълбочени знания за методологията на разработване, оценка, избор и реализиране на маркетингови стратегии и да се формират умения за прилагане на тези знания в практиката. Целта е да се приложат напрактика в логическа последователност стратегическите аспекти на маркетинговия процес: същността, характеристиките и етапите на стратегическо маркетинговото планиране, методологията на стратегическите маркетингови анализи, съдържанието и структурата на маркетинговата стратегия и процеса на нейното формулиране и оценка, класифицирането на маркетинговите стратегии според различни критерии, особеностите на проектиране на маркетинговата организационна структура и на маркетинговия контрол.
Преподавател(и):
доц. Надежда Димова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• методологията на осъществяване на маркетингови анализи:вътрешни и външни
• методологията на разработване и оценка на маркетингови цели и стратегии
• проектиране на маркетингова организационна структура
• основните подходи за осъществяване на маркетингов контрол
2) могат:
• да разработват и управляват осъществяването на маркетингова стратегия на различни организации.
Предварителни изисквания:
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Проект
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
1. Котлър, Ф., Фернандо Триас де Бес, Въведение в маркетинга, Класика и стил, 2013
2. Котлър Ф., Еволюция на маркетинга, “Класика и стил”, 2003.
3. Котлър Ф. Управление на маркетинга: структура на управлението на пазарното предлагане. “Класика и стил”, 2002.
4. Котлър Ф. Котлър за маркетинга: Как да създаваме, печелим и управляваме пазарите. “Класика и стил”, 2000.
5. Котлър Ф. Управление на маркетинга, “Графема”, 1996
6. Младенова, Г., колектив, Маркетинг, Издателски комплекс – УНСС, 2012
7. Младенова Г. Маркетингови анализи. Тракия-М, 2000.
8. Младенова Г. Стратегическо маркетингово планиране. УИ “Стопанство”, 2006.
9. Младенова,Г., Н.Димова, Основи на маркетинга, НБУ, 2009
10. Прайд У. Феръл О. Маркетинг: концепции и стратегии. “Форком”, 1994.
11. Kotler, Ph., Kotler for Marketing. How to create,win and dominate markets, free press,2012