BAMB641 Правни аспекти на маркетинга
Анотация:
Курсът „Правни аспекти на маркетинга” има за задача да запознае студентите с най-общите въпроси по повод дейността на стопанските субекти и защитата на конкуренцията.
Преподавател(и):
Росица Цанкова д-р
проф. Райна Николова д.н.
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1) знаят:
• европейското и национално законодателство в областта на защитата на конкуренцията;
• дейността на Комисията за защита на конкуренцията.
2) могат:
• да оценяват критично държавната политика в областта на конкуренцията;
• да решават правни казуси по повод на административни нарушения в областта на конкуренцията.
Предварителни изисквания:
няма
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
Славов, Д. Конкурентно право. С., ИК "оледало" 2015 г.
Цветанов, И. Конкурентно право - учебно помагало. С., ИК УНСС, 2009 г.
Средства за оценяване:
Оценката се формира от два теста и оценка за присъствие и участие в заданията, поставяни от преподавателя.