BAMB703 Рекламна политика
Анотация:
Курсът представя теоретичните принципи за ефективно реализиране на рекламна политика на фирмата и дава възможност на участниците да разработят собствена концепция за формулиране отношението към клиентите; изграждане положителен имидж на организацията и осъществяване на ефективни рекламни кампании.
Преподавател(и):
гл. ас. Стефания Темелкова д-р
Описание на курса:
Компетенции:
1) знаят:
o Спецификите на рекламните комуникации
o Разбирането на рекламните цели на организацията
o Познават добре рекламните формати и ефективността им от използването им
o Работа с маркетингови проучвания за рекламни цели
2) могат:
o Да избират ефективни рекламни формати за кампании
o Да разработват рекламни кампании
o Да използват спецификата на рекламните платформи
o Да планират бюджет за рекламна кампания
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и/или умения:
• Комуникации
• Маркетинг
• Реклама
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
ПРЕПОРЪЧИТЕЛНА ЛИТЕРАТУРА:
Доганов, Д., Ф.Палфи. Рекламата каквато е, изд. Принцепс, С., 2000;
Робинсън, Дж., “Манипулаторите”, изд. Кръгозор, С. 2001
Доганов, Д. и Дуранкиев. Речник на рекламните термини.
Иванов, М. Подвеждащата реклама, изд. Сиела, С. 2007
Левинсън, Дж., Ханли, П. Guerrilla marketing право в подсъзнанието, изд. Класика и стил, С. 2006
Кафтанджиев, Хр. Хармония в рекламната комуникация. Много презаредена., изд. Сиела, С. 2006
Кафтанджиев, Хр., Герои и красавици в рекламата, изд. Сиела, С. 2007
Кафтанджиев, Хр. Absolut Semiotics.изд. Сиела, С. 2008
Клайн, Наоми. Без Лого. Елементи, 2005
Зийман, С. Краят на рекламата каквато я познаваме, изд. Фокус, С. 2004
“Изповедите на един рекламист” – Дейвид Огилви/„Confessions of an advertising man” – by David Ogilvy.
„Огилви за Рекламата”- Дейвид Огилви/” Ogilvy on Advertising” – David Ogilvy.
„Sign cafe” – списание за маркетинг и реклама.
Списание „Едно”
Средства за оценяване:
Анализ на рекламна кампания;
Презентация на анализа на рекламната кампания;
Три текущи теста.