PHOB534 Комерсиални фотографски проекти
Анотация:
Курсът запознава студентите с основните правила за създаване на рекламни фотографски изображения. Обръща особено внимание на работата в екип и взаимоотношенията в него. Представя характерните особености при работа в различни рекламни проекти и дава технически и естетически решения на възникналите казуси.
Преподавател(и):
Дилян Марков
Описание на курса:
Компетенции:
Успешно завършилите курса студенти:
1. знаят: Основните правила за създаване на рекламни фотографски фотографии и проекти. Познават принципите за формиране и защитаване на бюджети и екипи за рекламни фотографски проекти.
2. могат: Да реализират фотографската част от конкретен рекламен проект, кото се съобразят и изискванията на проекта и дадът своя творчески принос към него.
Предварителни изисквания:
Студентите да имат знания и умения в основните фотографски жанрове и да познават специфичната терминология.
Форми на провеждане:
Редовен
Учебни форми:
Лекция
Език, на който се води курса:
Български
Теми, които се разглеждат в курса:
Литература по темите:
200 best ad photographers worldwide – Luzers ARCHIVE
Professional Lightting Technique – Jost J. Marchesi
Special Effects Photography – David Daye
Still Life – Roger Hicks, Frances Shultz
Сайтове на водещи световни рекламни агенции, големи марки и агенции представляващи фотографи.
В учебния процес ще се обсъждат кадри към темите от водещи в бранша фотографи. Разглеждат се техните сайтове, портфолиа и реализирани рекламни кампании. Примерите се подбират спямо упражненията, различните задачи и индивидуалните търсения на студентите.
Средства за оценяване:
ПРАКТИЧЕСКА ЗАДАЧА
ТЕКУЩ КОНТРОЛ-50% КОМБИНИРАНО ОЦЕНЯВАНЕ-50% ФИНАЛЕН ИЗПИТ-50%